خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد:

ملت‌های منطقه آینده فلسطین را رقم می‌زنند/ پایان نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در منطقه نزدیک شده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۲۹

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در طول نیم قرن یا یک قرن گذشته قبل از پیروزی انقلاب در وران دفاع مقدس و در طول سه دهه پیش ما شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌ها و مدیریت جنگ روانی علیه ملت ایران بودیم به نظر می‌رسد پایان این نقشه‌ها و تاثیرگذاری در منطقه نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران گفت: کشورهایی که منطقه را در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته‌اند امروز نمی‌توانند کوچکترین تصمیمی اتخاذ کنند بلکه این ملت‌های منطقه هستند که آینده فلسطین را رقم می‌زنند به دلیل این راهپیمایی و حضور پرشور، ملت ایران در کنار ملت فلسطین بوده و خواهد بود.

وی درباره جنگ روانی آمریکا علیه ملت ادامه داد: بحث نقشه‌ها و برنامه‌های سیاستمداران و دستگاه‌های امنیتی آمریکا علیه ملت ایران و جبهه مقاومت بحث جدیدی نیست. در طول نیم قرن یا یک قرن گذشته قبل از پیروزی انقلاب در وران دفاع مقدس و در طول سه دهه پیش ما شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌ها و مدیریت جنگ روانی علیه ملت ایران بودیم به نظر می‌رسد پایان این نقشه‌ها و تاثیرگذاری در منطقه نزدیک شده است.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: شما مشاهده می‌کنید با همه توطئه‌ها و برنامه‌ها شاهد این حضور و موفقیت‌های تحسین برانگیز ملت بزرگ ایران و ملت اسلام جبهه مقاومت در عراق، سوریه در فلسطین و در سراسر دنیای اسلام در یمن در برابر جبهه  استکبار و مزدوران آمریکایی هستیم و به یاری خداوند متعال در آینده نزدیک پیروزی‌ها شتاب بیشتری خواهد گرفت و شاهد پیروزی‌های افتخارآفرین ملت فلسطین و قهرمان غزه در برابر مزدوران صهیونیستی خواهیم بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به انتخابات پیش رو چه اقدامی از سوی احزاب سیاسی باید صورت بگیرد تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم، گفت: انشالله امیدواریم در چهارچوب سیاست‌ها و رهنمودهای رهبر انقلاب احزاب قدم بردارند و در چهارچوب مبانی و اصول انقلاب و ارزش‌های اخلاقی و ارزش‌های دینی شاهد مشارکت عزت بخش ملت ایران در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز