خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲‌ عضو گروهک‌های تروریستی در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۸۶

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی که عامل شهادت سرهنگ غلامحسن جام دوست از مأموران پلیس راهور زاهدان نیز بودند، دستگیر شدند.

‌به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری افزود: این دو نفر با گروهک‌های تروریستی همکاری می‌کردند و به تمامی اقدامات انجام شده و در دست اقدام اعتراف کردند.

وی در ادامه افزود: در تاریخ ۱۸ دی ماه سال گذشته یکی از بهترین نیروهای پلیس راهور استان سرهنگ جام‌دوست توسط یک تیم دو نفره موتورسوار به شهادت رسید و یکی از سربازان تا ۷۰ درصد به جانبازی نائل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به محض این اتفاق تیم ویژه‌ای تلاش کردند تا عاملان را شناسایی و دستگیر کنند، که در نهایت یک تیم دو نفر شناسایی شد که یکی از این افراد عضو یکی از گروهک تروریستی بوده و در داخل استان اقدامات خرابکارانه انجام می‌داده است.

وی افزود: این فرد ۷ گروه و ۷ کانال فضای مجازی را در داخل استان برای گروهک‌های تروریستی خارج مرز ایجاد کرده بود و منابع مالی آنها به اتفاق جذب نیرو برای اعضای گروهک بر عهده داشت.

قنبری گفت: هدف این تیم این بود که از کشور عزیمت کنند و خارج از مرزها با اعضای گروهک‌های تروریستی به عنوان عامل عملیاتی گروه کار کنند و برای اثبات خود از طرف گروهک مأموریت پیدا می‌کنند که داخل استان اقدامات تروریستی انجام دهند که اولین ترورشان شهادت شهید جام دوست بود که از قبل گروهک برنامه‌ریزی لازم را برای آنها انجام داده بود و نوع ترور و چگونگی آن را آموزش داده بود که آنها بعد از عملیات کور خود از صحنه حادثه فیلمبرداری کرده بودند برای گروهک تروریستی ارسال کرده بودند که با تلاش پلیس فتا اقدامات لازم برای شناسایی این افراد انجام شد.

وی ادامه داد: اقدامات دیگری در دست انجام داشتند که در تله مأموران پلیس گرفتار و به اقدامات خود اعتراف کردند و هر دو نفر به فاصله چند روز دستگیر شدند.

قنبری در ادامه گفت: در طول یکی دو سال اخیر این افراد برای گروهک‌های تروریستی اقدامات زیادی انجام داده بودند که در پرونده آنها ثبت و ضبط شد آنها در نزد قاضی نیز به اقدامات خود اقرار کرده اند.

وی اضافه کرد: این پیام را به گروهک‌های ضد انقلاب می‌دهیم که نیروی انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی که دارد اجازه نمی‌دهد این مجرمان به اهداف خود برسند و در صورت انجام عملیات‌های کور، قطعاً در کمترین زمان ممکن در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز