خبرگزاری کار ایران

شیران خراسانی در گفت‌وگو با ایلنا:

کلات نادری دچار خسارات ناشی از سیل شده است/ آب به خانه مردم رسید اما تلفاتی نداشت/ آمادگی مسئولان خراسان رضوی در برابر سیلاب شب گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۲۳

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره وقوع سیلاب شب گذشته در استان خراسان رضوی گفت: کلات نادری از سیل شب گذشته دچار خساراتی شده است و آب به خانه‌های مردم رسیده است، خوشبختانه در حوزه انسانی سیلاب شب گذشته تلفاتی را در بر نداشته است.

رضا شیران خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت استان خراسان رضوی و شهر مشهد در مواجه با سیلاب‌های شب گذشته، گفت: خوشبختانه در مشهد مقدس اتقاق خاصی نیفتاده و آب‌ها از طریق مسیل‌ها عبور داده شده‌اند.

نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد :‌ متاسفانه سیلاب در کلات نادری موجب شده بعضی از روستاها از جمله روستای کرنابه شیرین دچار خساراتی شوند.

وی افزود:‌ شهر کلات هم دچار خساراتی شده و گفته می‌شود آب وارد خانه‌های مردم شده، راه‌ها و دیوارهای ساحلی را خراب کرده است.

شیران خراسانی تاکید کرد:‌ خوشبختانه در حوزه انسانی سیلاب شب گذشته تلفاتی را در بر نداشته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیش از وقوع سیل به مردم هشدار داده شده بود یا خیر، بیان کرد: باتوجه به وضعیت کشور هشدارها به مردم داده شده بود و مسئولان استان همگی آمادگی لازم را داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه شدت بارش در فاصله کمی اتفاق افتاد، حجم بارندگی زیاد بود که خساراتی را در بر داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز