خبرگزاری کار ایران

حسینی‌کیا در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

عضویت ۷۰ نماینده مجلس در «فراکسیون امام‌زادگان»/ هدف از تشکیل این فراکسیون تبدیل امام‌زاده‌ها به قطب فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۸۹

یک نماینده مجلس گفت: برای اینکه امام‌زادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند به حمایت‌هایی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی نیازمندیم درنتیجه جمعی از نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند که در این حوزه کمکی داشته باشند.

سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره علت ایجاد فراکسیون امام‌زادگان گفت: یکی از توصیه‌هایی که رهبر انقلاب داشته‌اند این بوده که امام‌زادگان به قطب فرهنگی تبدیل شود در نتیجه تصمیم گرفتیم این فراکسیون را تشکیل دهیم.

رئیس این فراکسیون گفت: برای اینکه این امام‌زادگان به قطب فرهنگی تبدیل بشوند به حمایت‌هایی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی نیاز داریم درنتیجه جمعی از نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند که در این حوزه کمکی داشته باشند.

وی افزود: کمک نمایندگان مجلس در این فراکسیون به سازمان اوقاف و امور خیریه است که اگر در بحث اعتبارات بتوانند این سازمان را یاری کنند علاوه بر آن این فراکسیون کمک می‌کند تا اگر در دستیابی به این هدف خلاء قانونی وجود داشت، حمایت‌های قانونی خودش را انجام دهد تا امام‌زادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

نماینده مردم سنقر گفت: این فراکسیون هفته‌های گذشته و در ایام بررسی لایحه بودجه در مجلس تشکیل شد و امیدواریم بتوانیم در مسیر اهداف تشکیل این فراکسیون گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حدود ۷۰ نفر از نمایندگان مجلس در این فراکسیون عضو هستند و از هر سه فراکسیون سیاسی مجلس در این فراکسیون حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز