خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع صیادان جاسک:

دستور توقیف ورود کشتی‌های صنعتی به آب‌های سرزمینی صادر شده است/ با هماهنگی مدیران ارشد استان در برخورد با کشتی‌های خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۱۸

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: برخورد نیروی دریایی سپاه با کشتی‌های خارجی و بیگانه جدی و انقلابی و با هماهنگی مدیران ارشد اجرایی در استان است.

به گزارش ایلنا، سردار تنگسیری در جمع صیادان جاسکی با اشاره به صید کشتی‌های خارجی در آب‌های جاسک، اظهار کرد: به فرماندهان محلی دستور داده شده که اگر کشتی‌های صنعتی در محدوده آب‌های سرزمینی ورود کنند، آن‌ها را توقیف کنند.

وی اضافه کرد: بزودی با حضور جامعه محلی و با هدف ارتقای امنیت ساحل و صیادان، بسیج دریایی راه اندازی می‌شود و تسهیلاتی نیز برای خرید ماهی و اداوات صیادی در اختیار صیادان قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کشتی‌های صنعتی باید در اعماق دریا فانوس ماهیان صید کنند، اما اکنون با نام کشتی‌های ایرانی صید ترال و کف انواع ماهیان دارند.

سردار تنگسیری افزود: برخورد نیروی دریایی سپاه با کشتی‌های خارجی و بیگانه جدی و انقلابی و با هماهنگی مدیران ارشد اجرایی در استان است.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای محدود از صید فانوس ماهیان سوء استفاده می‌کنند و هنگامی که با تخلفات کشتی‌ها برخورد می‌شود تماس و فشارهای مکرری صورت می‌گیرد و تعهد می‌دهند دیگر در آب‌های سرزمینی صید نکنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در بازرسی از کشتی‌های صنعتی توقیفی ۲۰ تا ۴۰ تن ماهیان دیگر بدست آمد.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه تاکنون ۵۰ موج شکن در روستای ساحلی ساخته است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه مقابله با استکبار و استبداد و ظلم به پیروزی رسید و حمایت از مظلومان از سرمشق‌های اصلی انقلاب است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: برای ما پذیرفتنی نیست که امروز نان صیاد روستایی را از وی بگیریم و به بیگانه دهیم و نیروی‌های نظامی سپاه و ارتش در این راستا همسو هستند.

سردار تنگسیری گفت: سازمان شیلات از ارائه مجوز صید به مردم بومی به بهانه نبود ظرفیت خودداری می‌کند، اما کشتی‌های چینی و خارجی صید ترال و کف می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز