خبرگزاری کار ایران

واعظی در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است/ استعفای وزرا به معنای فرار آنان نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۴۳

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: این که گفته می‌شود با توجه به شرایط کشور وزرا با استعفای خود پشت دولت را خالی می‌کنند اصلا چنین نیست، هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است.

سید محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره گمانه‌زنی که می‌گویند در این شرایط اعضای کابینه با استعفای خودشان پشت دولت را خالی می‌کنند و شاید با توجه به شرایط استعفای وزرا و خروج آنان از کابینه ادامه‌دار باشد، گفت: کابینه‌های مختلف دنیا را رصد کنید مشاهده می‌کنید که حتماً چنین تحولاتی در آنها هم وجود دارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: یک روز شخصی در کابینه حضور دارد و روزی دیگر جایش را فرد دیگری می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همین مسئله‌ای که امروز در خصوص استعفای وزیر بهداشت پیش آمد؛ شما مرتب در کابینه‌های اروپایی و آمریکایی می‌بینید. یک فرد ممکن است روابطش  نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور کشورش خوب باشد اما به هر دلیلی نسبت به بودجه‌ای که در اختیار دارد معترض است، حال یک فرد دیگری به جای آن می‌آید و می‌تواند با آن بودجه امورات را اداره کند.

 واعظی گفت: مسئله دولت فقط افرادی که دور میز هیئت دولت می‌نشینند نیست، من ۴ سال وزیر بودم و می‌دانم چه افراد مختلفی در یک وزارتخانه و سازمان  زحمت می‌کشند تا کارهای کشور انجام پذیرد.

 وی تاکید کرد: طبیعی است مدیر با مدیر فرق دارد، هر فردی هم روش خاص خود را برای امور به کار می‌گیرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: من قبول ندارم که می‌گویند آهسته آهسته وزرای دولت قصد دارند  پشتش را خالی کنند هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است.

 وی با اشاره به اضافه شدن وزرای جدید به کابینه عنوان کرد: آقای دژپسند تازه به دولت آمده‌ در این مدت که از فعالیتشان می‌گذرد شاهدم که چقدر با انگیزه و علاقه کار خود را دنبال می‌کند و یا آقای اسلامی در زمینه مسکن انصافا بسیار خوب عمل کرده آقای همتی هم یک کار فوق العاده انجام داده است.

واعظی گفت: امروز فاصله ارز بین بازار و نیما ۲هزار تومان است؛ البته با وجود اینکه آخر سال است و شرکت‌ها سعی می‌کنند که بدهی آخر سال میلادی خود را تسویه کنند این رقم به ۱۱ هزار تومان هم رسید اما دوباره به کانال ۱۰ هزار تومان برگشت.

 رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه هر کدام از دوستان و مدیران به فکر کشور هستند، اظهار داشت: ما مدیران بسیار لایقی داریم اینکه کسی می‌رود و شخص دیگری می‌آید نه فرار است و نه آن فرد نقطه ضعفی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ما در شرایط جدیدی قرار داریم و دولت متعهد است که مشکلات کشور را حل کند، به هر حال افراد جدیدی می‌آیند که به دولت کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز