خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تسویه بدهی پیمانکاران، تکمیل راه‌ها و پروژه‌های نیمه تمام روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۴۱

نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به تسویه بدهی پیمانکاران، توسعه و تکمیل راه‌های روستایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهسازی معابر روستاها موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه  علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور نمایندگان با تصویب بند (ض) موافقت کردند.

از مجموع ۲۳۸ نماینده حاضر در جلسه ۱۹۳ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع  با این بند موافقت کردند.

بند (ض) به این شرح است: به منظورانجام تعهدات مندرج در بند (هـ) این تبصره و تأییدیه سایر بدهی‌های دولت سقف اوراق موضوع این بند حداکثر تا ۶۰ درصد از محل کاهش سقف اوراق موضوع بند (ب) آن افزایش می‌یابد.

مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال ناشی از این افزایش بابت تسویه بدهی پیمانکاران و طرح توسعه و تکمیل راه روستایی و عشایری به شماره طبقه‌بندی ۱۳۰۳۰۱۶۲۵۵ و کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام طرح‌های هادی و بهسازی معابر روستاها به شماره طبقه‌بندی ۱۵۰۲۰۱۲۰۰۱ به نسبت ۷۰ درصد و۳۰ درصد اختصاص می یابد.

گفتنی است علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی این بند بیان کرد: باید در این بند ذکر می‌شد منظور از ۶۰ درصد، ۶۰ درصد مقادیر بند (هـ) است.

بر اساس این گزارش به همین منظور این عبارت به بند (ض) افزوده شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز