خبرگزاری کار ایران

ظریف:

نوار اظهاراتم درباره پولشویی وجود دارد/ اطمینان ندارم سفر وزیر امور خارجه انگلستان به ایران انجام شود

کد خبر : ۶۹۳۲۳۷

وزیر امور خارجه درخصوص موضوع مطرح شده در مورد سفر وزیر امور خارجه انگلستان به ایران تاکید کرد: هنوز اطمینان ندارم این سفر انجام شود.

به گزارش ایلنا،‌ محمدجواد ظریف درخصوص جلسه مشورتی بین دولت، قوه مقننه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای بررسی ایرادات کنوانسیون بین‌‌‌‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) که امروز در کمیسیون امنیت برگزار شد،‌ گفت: خوشبختانه گفت‌وگوهای خوبی انجام شد و ادامه نیز خواهد داشت تا نمایندگان در صورت امکان به راهکاری دست یابند که ایرادات شورای نگهبان برطرف و خواسته قوه مقننه نیز محقق شود.

وی افزود: وزارت امور خارجه نیز به عنوان بازوی مشورتی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت و این روند برای ارائه مشورت نیز ادامه خواهد داشت.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه درخصوص موضوع پولشویی در جلسه امروز کمیسیون مذکور مسئله‌‌‌‌‌ای مطرح نشد، اظهار داشت: نوار اظهاراتم در این خصوص وجود دارد لذا درخواست می‌‌‌‌شود افرادی که نسبت به اظهارات بنده اعلام نظر کردند، در مورد محتوا صحبت کنند نه محتوایی که خودشان ساخته‌‌‌اند؛ در واقع گاهی افراد ببر کاغذی می‌‌‌‌سازند و آن را به خوبی شکار کنند.

ظریف درخصوص موضوع مطرح شده در مورد سفر وزیر امور خارجه انگلستان به ایران تصریح کرد: هنوز اطمینان ندارم این سفر انجام شود زیرا هم‌‌اکنون در انگلیس بحث‌‌‌‌هایی در کابینه این کشور به دلیل موضوع برگزیت وجود دارد از این رو در گذشته به عقب افتاد.

وی ادامه داد: اگر این سفر انجام شود ملاقات‌‌‌‌ها با بنده و سایر مسئولان مرتبط انجام خواهد شد و اگر هم سفر انجام نشود در زمان دیگری صورت می‌‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز