خبرگزاری کار ایران

تحصن نماینده میانه در مقابل جایگاه هیأت رئیسه/ پزشکیان: یکشنبه جلسه غیرعلنی برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۳۸

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به اوضاع اقتصادی و حوادث اهواز مقابل هیأت رئیسه تحصن کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در آغاز جلسه امروز مجلس شورای اسلامی هنگام تلاوت آیاتی از قرآن کریم فردین فرمندی مقابل هیأت رئیسه ایستاد و در حالی که سرش را پائین نگه داشته بود سعی داشت اعتراض خود را به هیأت رئیسه برساند، که همین امر باعث شد نمایندگان دیگر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی، شهروز برزگر، احمد ابراهیم فراهانی، کریمی قدوسی، محمدرضا تابش  و دیگر نمایندگان دور وی جمع شوند تا قضیله را فیصله دهند که تاکنون موفق نشده‌اند .

بر اساس این گزارش فردین فرمندی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از هیأت رئیسه درخواست کرده بود که هیأت رئیسه یک جلسه درباره مساله حادثه تروریستی و معیشت اقتصادی برگزار کنند که با نامه وی موافقت نشده است.

با وجود اصرار نمایندگان اما فرمند همچنان در مقابل جایگاه هیئت رئیسه ایستاد، برخی از نمایندگان پیش پزشکیان رفتند تا مشکل را برطرف کنند.

در جریان تحصن فردین فرمند مقابل جایگاه هیأت رئیسه علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات خطاب به مسعود پزشکیان گفت: آقای رئیس به آقایان بگوید بنشینند ما تمرکز برای بررسی نداریم.

پزشکیان خطاب به فرمند گفت: لطفا به بالای جایگاه هیأت رئیسه بیاید و صحبت کنید، وی نیز پذیرفت و به جایگاه رفت و  مشغول گفت‌وگو با پزشکیان شد اما نهایتا نماینده مردم میانه راضی نشد و دوباره بازگشت و مقابل جایگاه هیأت رئیسه ایستاد.

در این زمان جمعی از نمایندگان خوزستان و فراکسیون امید به جایگاه  هیأت رئیسه رفتند و با پزشکیان مشغول گفت‌وگو شدند.

در همین حین هم محمدرضا تابش، میرحمایت میرزاده، احمد هاشم با فرمند به صحبت پرداختند که وی ارضی نشد.

مسعود پزشکیان نائیب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی گفت: در مورد مسئله اهواز و اوضاع اقتصادی کشور جلسه‌ای با وزارت اطلاعات، دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه و اعضای دولت روز یکشنبه جلسه‌ای غیرعلنی خواهیم گذاشت و ان‌شاالله به یک جمع‌بندی خواهیم رسید و آن را اعلام خواهیم کرد و از مسئولان هم دعوت می‌کنیم در جلسه مجلس شرکت کنند.

فرمندی بعد از صحبت‌های نائیب رئیس مجلس قانع شد و بعداز  شروع یک ساعت از جلسه علنی مجلس بر روی صندلی خود نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز