خبرگزاری کار ایران

سلیمی در جلسه علنی مطرح کرد؛

در موضوع واردات خودرو ضعیف‌کشی نشود/ تشکر از روحانی به دلیل تغییر رئیس بانک مرکزی

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۲۴

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود قوه قضائیه با مسببان و سایر مسئولان برخورد کند؛ برخی از افراد برخی از کالاها را صادر می کنند اما از سویی کالا وارد می کنند و از ارز سوءاستفاده می‌کنند انتظار می‌رود جلوی این کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از رئیس‌جمهور به دلیل تغییر در کابینه سپاسگزاری کرد و گفت: هرچند این اقدام دیر انجام شد اما انتظار می رود رئیس جمهور آن را تکمیل کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بحث واردات خودرو ضعیف کشی نشود، افزود: انتظار می‌رود قوه قضائیه با مسببان و سایر مسئولان برخورد کند؛ برخی از افراد برخی از کالاها را صادر می کنند اما از سویی کالا وارد می کنند و از ارز سوءاستفاده می کنند انتظار می‌رود جلوی این کار گرفته شود.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید افرادی را که در زندگی مردم اخلال ایجاد و ۶۰ تن طلای کشور را نابود کردند، محاکمه کند اسامی بستگان برخی مسئولانی که ۴ هزار و ۲۰۰ تومان گرفته‌اند باید اعلام شود و مانند معوقات بانکی عمل نشود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون حقوق معلمان باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند اما تنها ۶ درصد افزایش یافته انتظار می‌رود به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز