خبرگزاری کار ایران

نادری در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

همه نمایندگان از هر طیفی دنبال رای‌آوری سیاسی رحمانی‌فضلی هستند/ وزیر کشور بسیار نقد‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۴۷

نماینده پاوه گفت:‌ همه نمایندگان از هر طیفی دنبال رای‌آوری سیاسی رحمانی فضلی هستند او با توجه به سابقه کاری که در دستگاه‌های مختلف داشته دارای شخصیتی پخته، ورزیده و با قدرت نوآوری بالا است که این سرمایه مهمی برای کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب نادری در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور اظهارکرد: وزارت کشور گسترده‌ترین وزارتخانه است و به عنوان وزیرالوزرا شناخته می‌شود؛ چراکه از مهمترین وزراتخانه‌ها است و طیف وسیعی از مسئولیت‌ها را در برمی‌گیرد و مسئولیت مدیران عالی استان‌ها با مدیرعامل کشور است و مهمترین نماد مشارکت سیاسی یعنی انتخابات را در کشور به عهده دارد.

او ادامه داد: رحمانی‌فضلی دارای نگرش سیستمی و قدرت تحلیل بوده و دارای تفکر جامعه‌نگر است و همه ابعاد را در کنار هم چینش می‌دهند و دنبال حل مسئله است. در سخترین شرایط با توجه به نبوغ فکری بن‌بستی برای او وجود ندارد. او دارای رویکرد مدیریت بحران است و در هر شرایطی قدرت تصمیم‌گیری خاصی دارد که براساس منطق انجام می‌دهد.

نماینده مردم پاوه و جوانرود با اشاره به اینکه رحمانی‌فضلی بسیار نقد‌پذیر است، گفت: اگر مشکلی باشد آن را پیدا و مورد بررسی قرار می‌دهد. دارای مدیریت میدانی است او یکی از وزیرانی است که پر سفرترین و پرتحرکترین در حوزه خود بوده است و از مناطق آسیب دیده بازدید داشته است این بی‌انصافی است که بگویند او در صندلی‌اش نشسته و جایی نرفته است.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: او استاندار، فرماندار و بخشدار را در استان‌های پایلوت که برای مجموعه اقتصاد مقاوتی انتخاب شده بودند، فعال کرد و اقداماتی خوبی انجام شد. همچنین بحث تمرکززدایی را در پیش گرفت و عدم تمرکز در کشور در دوران او تشکیل شده است.

نادری با بیان اینکه رحمانی‌فضلی دارای برنامه‌هایی برای تقویت استان‌هاست، گفت: در دوران او بودجه استان‌ها از ۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش داشته است. اختیارات تام به استان‌ها و تمرکز زدایی از اقدامات اوست. مجموعه دستگاه‌ها با پیگیری ایشان به مدیریت استان‌ها واگذار شده است.

او ادامه داد: همه نمایندگان از هر طیفی دنبال رای‌آوری سیاسی رحمانی فضلی هستند او با توجه به سابقه کاری که در دستگاه‌های مختلف داشته دارای شخصیتی پخته، ورزیده و با قدرت نوآوری بالا است که این سرمایه مهمی برای کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز