خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) خبر داد:

حضور بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی در سالگرد بزرگداشت امام(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۴۴

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س)، اعلام کرد: بالغ بر ۳۰۰ مهمان خارجی در مراسم سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری، دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، در این نشست با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۰ مهمان خارجی در مراسم سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) شرکت خواهند کرد، گفت: طبیعتا امسال به خاطر اهمیت مسأله فلسطین و قضیه‌ای که در دنیا اتفاق می‌افتد، باید نگاه ما متفاوت از قبل باشد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مقدم، رئیس ستاد خارجی بزرگداشت امام خمینی(س)، نیز گفت: امسال در کنار برنامه‌های دیگر، برگزاری دو همایش را از چند ماه قبل تدارک دیده‌ایم. یکی از این همایش‌ها، همایش ملی «زن، اسلام و دنیای معاصر» است و تمام تلاش ما این بوده که این همایش به صورت علمی برگزار شود و مجوز ISC برای آن گرفته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که ۶۰ مقاله تاکنون ارزیابی شده است، افزود: همایش ملی «زن، اسلام و دنیای معاصر» ششم و هفتم خرداد ماه در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

مقدم با بیان اینکه جهان اسلام از موضوع غزه رنج می‌کشد، اظهار کرد: مقدمات برگزاری همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم» فراهم شده و از یکسری شخصیت‌های تأثیرگذار محور مقاومت برای حضور و سخنرانی در این همایش دعوت شده است؛ که روز دوازده خرداد ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

 

در ادامه ناصر کنعانی، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، در این نشست با بیان اینکه ما وظیفه داریم در مسیر آرمان‌های امام خمینی(س) تلاش کنیم، گفت: کار سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) در وزارت امور خارجه کلید خورده و خوشبختانه تکلیف شاکله کار مشخص است و نمایندگی‌های ما بر اساس مکاتباتی که انجام شده، توجیه هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه اهمیت مراسم امسال بیش از سال‌های گذشته است، افزود: مسأله فلسطین جزء موضوعات اساسی مورد اهتمام حضرت امام پیش از پیروزی انقلاب و بعد از آن بوده و خوشبختانه در مسیر آرمان امام، مسأله فلسطین تبدیل به مسأله اول جهان اسلام و حتی مسأله اول دنیا و نظام بین‌المللی شده است. جمهوری اسلامی ایران سالیان طولانی پرچمدار مسأله فلسطین بوده و امام بنیانگذار این بنای محکم و این اندیشه و آرمان آزادی فلسطین و به عبارتی رفع اشغال از این سرزمین مقدس بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز