خبرگزاری کار ایران

بهزادی‌راد:

دلیل انتقال سعید مدنی به زندان دماوند را پیگیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۴۶

وکیل سعید مدنی گفت: امروز با آقای مدنی ملاقات داشتم و امروز صبح از طرف زندان به ایشان گفتند احتمالا به یک زندان دیگر منتقل خواهد شد و سپس به من گفتند فعلا منتفی شده است. اما امروز خبردار شدیم که به زندان دماوند منتقل شده اند.

محمود بهزادی‌راد وکیل سعید مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره انتقال موکلش به زندان دماوند گفت: امروز با آقای مدنی ملاقات داشتم و امروز صبح از طرف زندان به ایشان  گفتند احتمالا به یک زندان دیگر انتقال پیدا می‌کند و سپس به من گفتند فعلا منتفی شده است. اما خبردار شدیم که به زندان دماوند منتقل شده‌اند.

وی افزود: انتقال زندانی باید بر اساس حکم تبعید از محلی که محل جرم یا زندگی‌اش بوده صورت گیرد یا به درخواست خود زندانی برای انتقال به نزدیک‌ترین محل سکونت‌شان باشد. ولی آقای مدنی درخواست انتقال و یا حکم تبعید نداشته است و ما نمی‌دانیم با چه مجوزی به یک زندان دیگر منتقل‌شان کرده‌اند.

وی افزود: شخص آقای مدنی هم نمی‌دانستند. امروز صبح که ملاقات داشتیم هم از این موضوع خبر نداشتند. فردا پیگیری خواهم کرد تا ببینم دلیل انتقال چه بوده است زیرا خلاف آیین‌نامه زندان‌ها است.

سعید مدنی جامعه شناس و فعال سیاسی که در حال گذراندن ۹ سال محکومیت خود در زندان اوین بود، امروز به زندان دماوند تبعید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز