خبرگزاری کار ایران

امیر آشتیانی در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ کشوری به اندازه ایران انسجام ملی ندارد/ مردم ما نظام را از خودشان می‌دانند و پای کار آن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۵۲

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مردم ما این نظام را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام هستند. از سوی دیگر همه به هر حال با همدیگر یعنی هم دولتمردان و هم مردم همه منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال ماست.

محمدرضا قرایی آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که باتوجه به اتفاقاتی که در سال گذشته در کشور رخ داد، چقدر ضرورت دارد دولتمردان و حاکمان به گونه‌ای اقدام و عمل داشته باشند که باعث وحدت و انسجام ملی شود، گفت: فکر می‌کنم انسجام ملی را هیچ کشوری به اندازه ایران ما ندارد. شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن این انسجام ملی را مشاهده کردید و هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: مردم ما این نظام را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام هستند. از سوی دیگر همه به هر حال با همدیگر یعنی هم دولتمردان و هم مردم همه منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال ماست.

وی خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها ما پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم که اصلا دلیل اینکه دشمن روی ما حساس است، به واسطه همین پیشرفت‌ها است. همان طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند این پیشرفت‌ها و جهش را در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد و این برای آن است که جوانان ما واقعا مستعد و هوشمند هستند، نسل ما یک نسل فوق‌العاده است و آینده بسیار امیدوارکننده است. 

امیر آشتیانی درباره اقدامات وزارت دفاع در سال گذشته اظهار داشت: وزارت دفاع در همه حوزه‌هایی که ماموریت داشته یک پیشرفت و جهشی نسبت به سال‌های قبل داشته است و این را ان‌شاءالله استمرار خواهد داد. 

وی بیان کرد: قبلاً هم گفته‌ام ما در همه حوزه‌ها چه تولیدات و چه در بحث صنعت دفاعی و چه صادرات واقعا چندین برابر رشد نسبت به گذشته داشته‌ایم و این را ان‌شاءالله استمرار  می‌دهیم. شرایط بسیار خوب است و ما به عنوان وزارت دفاع در یک شرایط بسیار عالی قرار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز