خبرگزاری کار ایران

کنعانی:

داستان دفاع مقدس، داستان دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۹۹۶

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در آستانه چهل و دومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس نوشت: در آستانه چهل و دومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، حافظه جمعی ملت ایران، آخرین روز تابستان سال ۵۹ را به خوبی به یاد می‌آورد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: سالروز آغاز جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران، روایتگر هشت سال مجاهدت ملتی متحد، منسجم و یکپارچه زیر یک پرچم است که به رغم رنج‌ها، زخم‌ها، شهادت‌ها و اسارت‌ها، پرچم عزت و شرافتشان را لحظه‌ای بر زمین ننهادند و از کران تا کران خاک وطن شأن حفاظت نمودند.

وی افزود: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.

کنعانی اظهارکرد: در چهل و دومین سالگرد حماسه آفرینی‌های مجاهدان بزرگ دفاع مقدس به روح پرفتوح امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای گرانقدر دفاع مقدس درود می‌فرستیم و در برابر مجاهدت‌های آزادگان، ایثارگران و رزمندگان غیور این سرزمین سر تعظیم فرود می‌آوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز