خبرگزاری کار ایران

خدمات قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه به زائران پاکستانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۰۹

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: روند پذیرایی از زائران پاکستانی درهمه موکب ها از پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان تا زاهدان ادامه دارد و زوار پس از استراحتی کوتاه در زائرسرا به وسیله اتوبوس، هواپیما یا قطار به نقاط زیارتی مورد نظر خود حرکت میکنند.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل آبادی در مصاحبه با رادیو جوان در مورد آخرین وضعیت ورود زوار پاکستانی گفت: امسال نیز مردم سیستان و بلوچستان افتخار میزبانی از زوار اربعین حسینی را پیدا کردند و شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین علیه السلام مأمن زائرانی است که از منطقه شبه قاره به این استان می آیند تا مسیر نجف تا کربلا را به عشق امام حسین(ع) با پای پیاده طی ‌کنند و در راهی مقدس قدم گذارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: در همایش بزرگ اربعین همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی با همدلی و همبستگی در کنار یکدیگر به سمت مقصد تمام دلباختگان و آزادگان حرکت می کنند که در نهایت این اتفاق شگرف به یک اتحاد بی نظیر تبدیل می شود.

سردار خلیل آبادیتاکید کرد: یگان های ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی، نمایندگان ادارات و سازمانها و استانداری با تمام توان در دو مرز میرجاوه و ریمدان حضور دارند.، تعداد گیت های وردی به زوار کم بود که افزایش یافته و مشکل حل شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه ادامه داد: جاده دسترسی از ریمدان تا چابهار برای تردد زوار مهیا شده، مشکل آب و برق در منطقه مرزی ریمدان نیز برطرف شده و خدمات رسانی به زوار ادامه دارد.

سردار خلیل آبادی گفت: آب لوله کشی از سد شیرگواز تا پایانه مرزی ریمدان به طول صد کیلومتر فراهم شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه ادامه داد: در پایانه مرزی ریمدان بیمارستان صحرایی با پیگیری و دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه ایجاد شده و زوار ویزیت رایگان میشوند، خدمات پزشکی با حضور پزشکان متخصص انجام و در صورت لزوم امکانات عمل جراحی نیز در این بیمارستان فراهم شده است.

سردار خلیل آبادی تاکید کرد: زیرساخت های ضروری ایجاد شده در پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان جهت رفاه و استفاده مردم بومی در همان مناطق باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز