خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده کل سپاه و مسئولان جامعه اطلاعاتی کشور؛

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۲۵

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سرلشکر حسین سلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور امروز در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به عنوان "معاون فرمانده کل و رئیس سازمان اطلاعات سپاه" معرفی و از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های ارزنده و موفق حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب در راهبری سازمان اطلاعات طی ۱۳ سال گذشته که موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه امنیت ملی و بازدارندگی اطلاعاتی کشور، مقابله نفوذ و جاسوسی و برخورد با مفسدان کلان اقتصادی رقم زده است، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه حجت‌الاسلام والمسلمین طائب به عنوان "مشاور عالی فرمانده کل سپاه" معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز