خبرگزاری کار ایران

رمضان شریف:

تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، ناشی از ضعف و استیصال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۱۷

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به این که جریان مقاومت، یک جریان ریشه دار و عمیق است گفت: جریان مقاومت و مبارزات مردمی در فلسطین، در کل سرزمین های اشغالی در حال گسترش است.

 به گزارش ایلنا، رمضان شریف در نشست اعضای ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در محل این شورا برگزار شد، ضمن قدردانی از همت و تلاش‌های ارزنده آنان برای فراهم سازی شرایط و بسترهای حضور شکوهمند و تاریخی ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس  سال ۱۴۰۱ با  تشریح وضعیت اخیر سرزمین‌های اشغالی گفت: همه شواهد نشان می‌دهد که فضا در سرزمین های اشغالی ملتهب‌تر از همیشه است و  تمام کسانی که در اقصی نقاط جهان، وقایع مربوط به فلسطین را رصد می کنند، به این نکته اذعان دارند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تشدید و گسترش مبارزات مردم فلسطین در سالهای اخیر گفت: امروز مبارزات مردمی در فلسطین، تنها محدود به غزه نیست، بلکه در ماه‌های اخیر، یک همه‌گیری در کل سرزمین های اشغالی برای مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی شکل گرفته و سایر نقاط از جمله جنین، کرانه باختری و دیگر نقاطی که تاکنون به راه‌های دیگری جز مقابله مسلحانه خوش بین بودند، تنها راه رهایی را مبارزه می‌دانند.

وی اضافه کرد: حتی کسانی که قبلاً تصور ذهنی آنان کنار آمدن با این رژیم اشغالگر بود، رسما اعلام می‌کنند که تنها راه نجات مردم فلسطین از ظلم و اشغال ، مقابله با رژیم ظالم و نژاد پرست اسرائیل است که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی پروا ندارد.

رمضان شریف رفتار بسیار خشن رژیم صهیونیستی و بی توجهی  به حداقل حقوق مردم ساکن سرزمین های اشغالی را ، نشان دهنده استیصال و ضعف این رژیم عنوان کرد و افزود: مهمترین مؤلفه قدرت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، مساله تأمین و حفظ امنیت بود که امروز به پاشنه آشیل این رژیم تبدیل شده است و ناامنی در کل سرزمین فلسطین موج می زند.

وی افزود: راهبرد رژیم صهیونیستی شکست خورده و دیگر به عنوان یک مدعی رفتار دموکراتیک ، قادر به ادامه حیات نیست و تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای این رژیم، ناشی از اقتدار و ابهت نیست، بلکه ناشی از ضعف و استیصال است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به این که جریان مقاومت، یک جریان ریشه‌دار و عمیق است گفت: این جریان که در منطقه و کشورهای اسلامی در حال گسترش است، به موضوع فلسطین بسیار حساس است و صهیونیست‌ها از این جریان وحشت دارند.

وی در ادامه به حمایت صهیونیست ها از گروهک تکفیری داعش و ایجاد تفرقه و کشتار و ترور در کشورهای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اهداف این رژیم و گروهک تروریستی داعش به همت مجاهدان مومن و شجاع امت  اسلامی و در رأس آنان، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ناکام ماند و امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارند.

رمضان شریف تصریح کرد: توده مردم  و ملت‌های کشورهای عربی، می‌دانند که صهیونیست‌ها به چیزی جز نابودی همه کشورهای اسلامی فکر نمی‌کنند و نابودی مسلمانان و اعراب جزو اعتقادات و اهداف اصلی رژیم صهیونیستی است و در واقع هر جا حضور پیدا کنند، جز تفرقه، کشتار، ترور و وحشت، چیز دیگری برای ملت‌های مسلمان ندارند.

وی اظهار داشت: درافتادن با اسلام ، جریان مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که با هوشمندی، عقلانیت و درایت، امت اسلامی را علیه جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان، بسیج کرده است، نتیجه ای جز زوال و نیستی رژیم جعلی و موقتی در پی ندارد  و آنان در مقابل این جریان پرقدرت و مصمم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

رمضان شریف در پایان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را قهرمان ملی مبارزه با داعش و ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی دانست و با تاکید بر اینکه انتقام و مجازات آمران و قاتلان این شهید عالیقدر قطعاً التیام بخش امت اسلامی است ،گفت: امروز هزاران آزاده در جهان، صرف نظر از مذهب و ملتی که دارند، سردار سلیمانی را که باردیگر اراده مبارزه و ایستادگی را به مردم فلسطین آموخت، تحسین کرده و تاکید می‌کنند که از خون حاج قاسم عزیز نخواهند گذشت و سرانجام عاملان جنایت بزرگ ترور ناجوانمردانه او را به سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز