خبرگزاری کار ایران

رئیس نهاد موسوم به «شورای رهبری ریاستی» یمن:

آمریکا شواهد ارائه‌شده درباره «دخالت ایران در یمن» را ناکافی می‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۷۸

رئیس نهاد موسوم به «شورای رهبری ریاستی» یمن گفت که آمریکا شواهد ارائه‌شده درباره آنچه «دخالت ایران در یمن» خوانده شده است را ناکافی می‌داند.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «رشاد محمد العلیمی» رئیس نهاد موسوم به «شورای رهبری ریاستی» یمن گفت که آمریکا شواهد ارائه‌شده درباره آنچه «دخالت ایران در یمن» خوانده شده است را ناکافی می‌داند. 

رشاد العلیمی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها مدعی شد که مدارک و شواهدی به آمریکا داده شده که حمایت ایران از انصارالله و دخالت‌های این کشور در امور یمن را اثبات می‌کند و دولت آمریکا تا کنون ۲۰ پرونده در خصوص دخالت ایران در یمن تحویل گرفته است.

وی در مصاحبه اختصاصی با «العربیه» افزود که آمریکا، شواهد و مدارک داده شده از سوی شورای ریاستی در خصوص دخالت ایران در یمن را «ناکافی» می‌داند ولی منافع سیاسی آمریکا است که چنین موضعی را در قبال بحران یمن شکل داده است.

العلیمی در ادامه مصاحبه با اشاره به این‌که تغییری در موضع آمریکا در قبال انصارالله ایجاد نشده است، افزود که دولت مستعفی یمن از جامعه جهانی خواسته است که انصارالله را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز