کد خبر: 551403 A

ویتامین‌های A، C. و E آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که در بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات به وفور یافت می‌شوند. این ویتامین‌ها می‌توانند از خانم‌ها در مقابل سرطان محافظت کنند.

ویتامین D را مصرف کنید، این مکمل غذایی استخوان‌هایتان را مقاوم و مستحکم می‌کند  و در عین حال برای خانم‌ها بسیار مفید است، دریافت این ویتامین از غذا سخت است  و بسیاری از غذاهایی که مصرف می‌کنیم، ویتامین D ندارند، اما این ماده حیاتی است و کمک به جذب کلسیم  می‌کند و باعث می‌شود استخوان‌ها محکم باقی بمانند، آفتاب گرفتن هم کمک می‌کند که بدن‌ به تولید ویتامین  D بپردازد.

از ویتامین C بگذرید، این مکمل در غلبه بر سرماخوردگی هیچ تاثیری ندارد به جای آن می‌توانید مرکبات بخورید، تحقیقات بسیاری نشان داده است که ویتامین C تاثیری برای پیشگیری از سرماخوردگی ندارد.

به جای استفاده از ویتامین B۳ ماهی قزل آلا، تن یا چغندر بخورید؛ سال‌هاست که مصرف ویتامین B۳ برای پیشگیری از هر بیماری از آلزایمر گرفته تا ناراحتی قلبی تشویق می‌شود؛

علم هنوز آنقدر پیشرفت نکرده  است  تا  پروبیوتیک فایده‌ای برای خانم‌ها داشته باشند؛ به جای آن می‌توانید ماست بخورید.

زینک سرشار از خاصیت‌هایی است که برای خانم‌ها بسیار مفید است جلوگبری از ریزش مو، مستحکم کرن ناخن‌ها و پوستی زیبا همگی از خواصی است که در زینک نهفته است.

ویتامین E را مصرف نکنید، بین مصرف بیش از حد این مکمل غذایی و افزایش خطر ابتلا به بعضی از انواع سرطان ارتباطاتی مشاهده شده است و به جای آن می‌توانید اسفناج بخورید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

زنان ویتامین بانوان
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر