خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی شش سال پیش از جنگ ارزی و شرایط بد اقتصادی امروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۱۶

محمد شریف ملک‌زاده شش سال پیش جنگ ارزی و شرایط بد اقتصادی را پیش بینی کرده بود؛ اما کسی به هشدارهای او توجهی نکرد.

بی توجهی به مشکلات اقتصادی باعث ناامیدی مردم شده است، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم، قیمت دلار از مرز ۴۴ هزار تومان گذشت و این یعنی تعداد بیشتری زیر خط فقر سقوط کردند.

بسیاری از مردم که دیگر حتی تامین معیشت یک روز هم برایشان دشوار به نظر می‌رسد، در چند سال گذشته ایران بحرانهای متعددی را در سطح کلان اقتصادی پشت سر گذاشته که از جهاتی طی ۴ دهه پس از انقلاب اسلامی، بی‌سابقه بوده است.

در شرایطی که ما اقتصاد دانان بسیار بزرگی داریم محمد شریف ملک‌زاده این روزهای بد اقتصاد کشور را پیش بینی کرده بود. محمد شریف ملک زاده، ۶ سال قبل در کتاب «اقتصاد مقاومتی و برجام» چه موضوعی را پیش بینی کرده بود. تحلیلی از «جنگ ارزی» که ۶ سال قبل آن را ارائه داده بود. موضوعی که با مطالعه این کتاب و چکیده سه دقیقه ای این کلیپ به واقعیت رسیده است. تحلیلی که در طی این چند سال هیچ کس تا این اندازه دقیق به آن اشاره نکرده بود.

دیدن این کلیپ کوتاه ذهن شما را از اقتصاد ایران و آینده آن روشن خواهد ساخت. محمد شریف ملک زاده در سال ۲۰۲۰ به عنوان پدر علم نوین مدیریت گردشگری جهان از سوی اتحادیه روسای دانشگاه های جهان انتخاب شد، وی که یکی از نوابغ گردشگری جهان است از سوی نشریه وورد پرس بعنوان یکی از ۳۰۰۰ دانشمند برتر جهان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز