کد خبر: 644344 A

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز پایش و راهبری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان (مپرا) در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 25 هزار تماس مشترکین را پاسخگویی و به مشکلات آنان رسیدگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی با بیان اهمیت رسیدگی به درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و حل و فصل نیاز های مشترکین در کنار تامین آب سالم و بهداشتی از اولویت های خدشه ناپذیر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان محسوب می شود.

وی افزود: میزان تماس‌های گرفته شده با مرکز پایش و راهبری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تنوع بالایی در زمینه های مختلف برخوردار است که اعلام حوادث آب و فاضلاب از جمله این تماس ها است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 11 هزار مورد تماس برای اعلام حوادث ، در مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به ثبت رسیده که 223 مورد از این تماس ها غیر مرتبط بوده است.

جزء قاسمی با اشاره به کاهش 100 درصدی  حوادث خط انتقال در سه ماهه نخست سال 97 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته گفت: بر اساس گزارشات ، امسال تنها 4 حادثه در خطوط انتقال آب استان زنجان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به وقوع 771 مورد حوادث انشعابات در شهر های استان زنجان گفت: میزان حوادث انشعابات سال 97 تا کنون نسبت به سال گذشته 35درصد کاهش را نشان می دهد.

جزء قاسمی همچنین به کاهش حوادث شبکه توزیع در استان نیز اشاره کرده و گفت: میزان حوادث شبکه توزیع امسال با 154 مورد در سه ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته بیش از 37 درصد کاهش یافته است.

شرکت آب و فاضلا ب
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر