کد خبر: 764181 A

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی :

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.

به گزارش ایلنا، سید قاسم بی‌نیاز ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به کلیه فعالان این عرصه و به‌خصوص روابط عمومی‌های مجموعه عظیم وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است.
 
وی افزود: از مشخصه‌های عصر ارتباطات نقش روابط عمومی‌ها به‌عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی است. به همین دلیل روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی‌شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار عمومی است.
 
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه  روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، مردم و کارکنان سازمان‌ها هستند، گفت: در همین زمینه روابط عمومی‌ها مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران به افکار جمعی مردم و کارکنان دارند.
 
وی افزود:  محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان، اطلاع‌رسانی شفاف و توجه ویژه به حقوق شهروندان است.  درواقع روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین جامعه هستند لذا باید به روابط عمومی و کارکردهای آن به‌عنوان یک علم و هنر نگاه ویژه داشت. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند موفق عمل کند.
 
بی‌نیاز در پایان گفت: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. درواقع می‌توان گفت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها در ایران ایجاد کند.

وزارت راه و شهرسازی قاسم بی نیاز
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر