خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دالوند خبر داد:

دستگیری سارق مسلح منزل حین سرقت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۰۲

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری سارق مسلح منزل، حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود سارق مسلح به منزل یک شهروند دریکی ازمناطق شرق اهواز، ماموران کلانتری ۲۴، بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

سرهنگ دالوند افزود: مأموران موفق شدند با حضور به موقع در محل حادثه و طی یک عملیات ضربتی، سارق مسلح را در حالیکه با در دست داشتن سلاح جنگی وتهدید صاحبخانه، قصد سرقت اموال وی را داشت، متوقف و دستگیر کنند.

 وی در ادامه بیان کرد: پس از انجام اقدامات کار آگاهی و تحقیقات پلیسی به عمل آمده مشخص شد، این سارق مسلح قبلاً هم در قالب یک باند ۴ نفره، سابقه سرقت مسلحانه منزل یک شهروند را در یکی از مناطق شهر اهواز داشته که طی آن مقادیری طلاجات و وسایل منزل این شهروند را به سرقت می‌برند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در راستای انجام این عملیات پلیسی، یک سلاح و ۳۴ تیر جنگی از این سارق کشف شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان ضمن اشاره تحویل متهم به مقامات قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، جهت شناسایی و دستگیری اعضای دیگر این باندسرقت، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تمامی ساعات شبانه روز برای تامین نظم و امنیت شهروندان مجاهدانه تلاش خواهد نمود و با تبهکاران و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز