خبرگزاری کار ایران

مدیر امور بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان:

نقش آموزش‌های ایمنی در مهار و کنترل حوادث آتش‌سوزی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۳۷

مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق اهواز شرکت برق منطقه ای خوزستان، گفت: تنها آموزش های ایمنی پرسنل بهره بردار کمک کرد تا دو حادثه آتش سوزی که تیرماه سال جاری در پست اهواز ۲ این شرکت رخ داد کنترل شود و منجر به خاموشی های گسترده نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امیر زبیدی اظهار داشت: گرمای بالا و بار الکتریکی زیاد منجر به دو مورد آتش‌سوزی در پست اهواز ۲ شد که پرسنل بهره بردار پست با تدابیر از قبل اندیشیده شده و آموزش‌های ایمنی آمادگی مقابله با چنین حوادثی را داشتند.

وی ادامه داد: پرسنل بهره بردار با استفاده از کپسول های آتش نشانی موجود و رعایت نکات ایمنی اقدام به خنک کردن CT های معیوب، خاموش کردن روغن های شعله ور و جلوگیری از ورود آتش به کانال کابل ارتباطی تا زمان حضور ماشین های آتش نشانی کردند.

مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق اهواز کنترل نکردن آتش سوزی را منجر به گسترش حادثه و تکرار حادثه سال ۹۵ در پست فولاد دانست و افزود: اگر آتش در همان لحظه های اولیه کنترل و مهار نمی‌شد امکان برق‌داری چهار خط اصلی انتقال، استفاده از ظرفیت ترانس ۳۱۵ مگا ولت آمپری اهواز ۲ و استفاده از تولید نیروگاه زرگان برای شبکه میسر نبود و باعث خاموشی های گسترده صنعتی و شهری می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز