خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته سه فوتبال کشور؛

سپاهان ایذه فوتبال واقعی را به استقلال رامشیر دیکته کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۰۹۳

تیم فوتبال سپاهان ایذه در یک بازی جذاب، فوتبال واقعی را به استقلال رامشیر دیکته کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هفته ششم لیگ دسته سه فوتبال ایران با پیروزی تیم فوتبال سپاهان ایذه مقابل تیم استقلال رامشیر به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شد شاگردان یعقوب سلحشور در یک بازی جذاب و تماشایی موفق به شکست میهمان پرستاره خود استقلال رامشیر شدند.

سپاهان ایذه در این بازی با حمایت هواداران پرشور خود در  نیمه اول خیلی زود توسط سید عیسئ موسوی مهاجم زهردار خود در دقیقه ۱۳ به گل دست یافت. نماینده ایذه در این نیمه چند موقعیت مسلم به گلزنی را به دست آورد که با خوشناسی حریف همراه شد تا نیمه اول با همان یک گل به سود سپاهان ایذه به پایان برسد.

در نیمه دوم این تیم سپاهان بود که مجددا شروع خوبی داشت و این بار در دقیقه ۷۰ باز توسط سید عیسئ موسوی به گل رسید تا از تیم پر مهره استقلال صدر نشین ۲ بر ۰ پیش بیافتند.

نماینده فوتبال ایذه در لیگ سه فوتبال ایران در دقیقه ۷۸ دروازه خود را باز شده دید، اما این پایان کار نبود و باز شاگردان یعقوب سلحشور موفق شدند توسط مسلم صالحی فر دقیقه ۹۳ به گل سوم برسند و سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کنند.

سپاهان ایذه با کسب سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد ۷ رساند و در مکان ششم جدول قرار گرفت.

سپاهان ایذه در هفته هفتم لیگ سه فوتبال ایران به مصاف گامرون هرمزگان خواهد رفت.

از نکات قابل توجه این دیدار دقیقه ۹۰ بود که سید عباس میرسالاری سرمربی تیم استقلال رامشیر دست به تصمیم عجیبی زد و بازیکنان خود را از زمین بیرون آورد تا بتواند با این شیوه خود در ۵ دقیقه وقت های اضافه نیمه دوم استفاده کند، اما این تیم سپاهان بود که دست حریف را خواند و نگذاشت استقلال گل مساوی را به ثمر برساند و روی تیز هوشی مهاجم با سابقه خود مسلم صالحی فر گل سوم را زد.

ترکیب سپاهان ایذه:

علیخون میرزایی، کیانوش شیخی، کورش لرکی، پیمان زندی( آرمان محمودی) احسان موسوی

یعقوب سلحشور، مسعود محمودی، سجاد پرستار( مسلم صالحی فر) رشیدعزیزی، محمد محمدی ،عیسی موسوی( پژمان شاهپری)

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز