کد خبر: 801061 A

با حضور مدیران ارشد ایساکو در خراسان‌رضوی انجام شد؛

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در ادامه بازدیدهای نظارتی خود، به منظور پایش بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی امروز به استان خراسان رضوی سفر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایران‌خودرو، حمیدرضا بهمنی، قائم مقام ایساکو، به همراه گروهی از مدیران این شرکت، کیفیت خدمت رسانی به مسافران و زائران مهشد مقدس را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.  

در همین پیوند، این گروه برای بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، به تعدادی از نمایندگی‌های نیشابور و شهر مشهد رفته و با ارزیابی خدمات پس از فروش بر اساس چک‌لیست‌های موجود، بر ارائه بهترین خدمات به زایرین حرم امام رضا(ع) تاکید کردند.

«کیفیت ارائه خدمات» از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزیابی سالانه خود، آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و برهمین اساس بهبود کیفیت خدمات متاثر از عواملی همچون نظارت و پایش مستمر و برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات اصلاحی به صورت مداوم، بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، استفاده از قطعات با کیفیت، تجهیزات و شرایط محیطی نمایندگی‌ها و... بوده است.

گفتنی است، ایساکو در شاخص «کیفیت ارائه خدمات» از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نمره 91.2 از 100 را دریافت کرده که از سال 94 تاکنون یک رکورد محسوب می‌شود.

استان خراسان رضوی ایران خودرو خراسان رضوی ایساکو
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر