خبرگزاری کار ایران

راهنمای کامل خرید دوربین مدار بسته

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۷۸۰

امروزه و با توجه به بالا رفتن سطح زندگی و رفاه در سطح جامعه ایرانیان تمایلات پس از رفاه به سوی امنیت سوق پیدا کرده است و با این اوصاف انتخاب و خرید دوربین مدار بسته مناسب شرایط محیطی یکی از چالش های مهم ایجاد امنیت محل زندگی، کار و... ما میباشد.

 ایلنا؛ در صورتی که به دنبال دوربین مدار بسته با کیفیت هستید حتما سعی کنید قبل از انتخاب نهایی تمامی جنبه های آن را بسنجید و به درستی انتخاب کنید. زیاد به کشور تولید کننده برند توجه نداشته باشید چون ممکن است اطلاعات اشتباهی در این رابطه در اختیار شما قرار داده شده باشد.توجه داشته باشید برند ها و شرکت های مختلف گاهی آنقدر که شما فکر میکنید قابل اطمینان نیستند پس همیشه سعی کنید قبل از خرید دوربین مداربسته از شرکت فعال در فروش دوربین مداربسته تقاضای دمو کرده و از کیفیت آن سیستم مطمئن شوید.در حال حاضر یکی از بهترین برند های موجود در بازار دوربین مداربسته پلکوتک (PELCOTECH) میباشد که شرکت الکامپ وارد کننده مستقیم آن می باشد این دوربین مداربسته دارای چیپست قدرتمند سونی (SONY) بوده که بهترین برند در دنیاست.

انتخاب یک شرکت مناسب برای سپردن امنیت منزل، محل کار و یا هر مکان حساسی که برای ما ازاهمیت ویژه ای برخوردار است، اما هنگامی این انتخاب سخت تر میشود که با یک جستجوی ساده متوجه میشویم شاید هزاران شرکت و شخص در این زمینه مشغول فعالیت هستند و هرکدام این ادعا را دارند که در این حوزه بهترین هستند.

شرکت الکامپ به عنوان یک شرکت پیشتاز درعرصه دوربین مدار بسته و کلیه سیستم های امنیتی و حفاظتی با داشتن سابقه ای بالغ بر 15 سال در صنعت دوربین مداربسته با شعار "اول پشتیبانی، بعد فروش" خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده است. چرا که از دیدگاه استراتژیک این شرکت فروش تنها ابتدای راه بوده و این خدمات پس از فروش است که باعث پیوند هر چه بیشتر بین شرکت و مشتریان خواهد شد. یعنی نصب دوربین مدار بسته تنها ابتدای راه ما با مشتریانمان خواهد بود و در تمامی لحظات در کنار شما خواهیم بود.

نکته مهم دیگر قدرت شرکتی است که شما برای تامین سیستم مدار بسته انتخاب میکنید، بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه تنها پخش کننده تجهیزات هستند و تجربه کافی در زمینه نصب ندارند و یا حتی نصب هایی محدود انجام داده اند ولی در زمینه پشتیبانی و تعمیرات توانایی لازم را ندارند، پس این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشید که یک شرکت قوی باید بتواند پروژه نصب دوربین مدار بسته شما را از صفر تا صد به انجام برساند و در نهایت نیز توانایی پشتیبانی و رفع نقص سیستم مدار بسته را بطور کامل دارا باشد، پس همیشه قبل از خرید تقاضای نمونه کار نموده و سعی کنید به پروژه های قبلی آن شرکت سر بزنید و از کیفیت نصب مطمئن شوید.

راهنمای کامل خرید دوربین مدار بسته

بودجه لازم جهت خرید دوربین مدار بسته

با توجه به وجود نیاز های متفاوت در حوزه سیستم های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه های مختلف دارای پکیج های مناسبی میباشد و شما میتوانید با توجه به نیاز ها و حساسیت های خود یکی از این پکیج ها را تهیه نمایید:

پکیج طلایی:

این پکیج دوربین مدار بسته ها که با برند پلکوتک میباشند پکیج های فوق حرفه ای شرکت میباشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت 5 ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج ها از 2عدد دوربین مدار بسته تا 16 عدد متفاوت میباشد و شما بنا به نیاز خود میتوانید یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

پکیج نقره ای:

این پکیج کاملا اقتصادی میباشد و با توجه به اینکه 2 سال ضمانت مشمول آن میشود قیمت کاملا به صرفه ای هم دارد، برند این پکیج FourK میباشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت های متفاوتی دارد و شما میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

شماره های تماس : 88517900 و 88519200

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز