خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

بهترین هتل های قشم از نظر مسافران
کد خبر : ۱۴۴۰۸۹۰

اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، باید با بهترین هتل‌های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید براساس سلیقه و بودجه‌ای که دارید، بهترین را برای اقامت خود انتخاب کنید. در این جزیره برای رفاه حال مسافرین هتل‌های مختلفی در حال فعالیت هستند که هرکدام از آن‌ها امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. زمان رزرو هتل قشم، حتما به موقعیت مکانی، امکانات رفاهی، تفریحی و... توجه داشته باشید. از بهترین هتل‌های قشم براساس نظر و رتبه‌بندی مسافران می‌توان به هتل بوتیک ایرمان، هتل ساحل طلایی قشم و هتل آراکتا قشم اشاره کرد. 

 

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا در سال 1401 با 95 واحد لوکس و متنوع در سه طبقه و 240 تخت به عنوان هتل 5 ستاره فعالیت خود را در جزیره قشم آغاز کرد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل کینگ، سوئیت رویال سه نفره یک خوابه، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دوتخته دوبل کینگ به همراه تراس، اتاق دو تخته دوبل با تراس، سوئیت یک خوابه دونفره می‎شوند. قیمت واحدهای اقامتی این هتل از 3.450.000 تومان شروع می‌شود؛ البته این قیمت در فصل‌های مختلف می‌تواند دچار تغییر شود.

هتل پنج ستاره آراکتا قشم امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی همچون مینی بار، لوازم بهداشتی رایگان، حمام خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سرویس کامل مبلمان، صندوق امانات، کمد لباس و میز تحریر، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو، خدمات تاکسی سرویس، فروشگاه،خدمات خانه‌داری، خدمات لاندری( با پرداخت هزینه)، آسانسور، سیستم اعلام حریق، امکانات لازم برای معلولین و افراد کم توان، اینترنت رایگان، خدمات تور و باربری، خودپرداز، اتاق چمدان، رستوران با ظرفیت 180 نفر اشاره کرد. جاذبه‌های گردشگری که نزدیکی هتل آراکتا قشم قرار دارند و شما می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قلعه پرتغالی‌ها
  • موزه ژئوپارک
  • بوستان برکه بی‌بی
  • بام قشم

آدرس: جزیره قشم، شهرک سام و زال

 

 

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 58 واحد اقامتی 200 تخت‌خواب است که هرکدام از آن‌ها منظره‌ای زیبایی از آب‌های نیلگون خلیج فارس را به نمایش می‌گذارند. واحدهای این هتل از اتاق‌های دو تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت دوبلکس می‌شوند که هرکدام امکانات ویژه خود را دارند. قیمت هر واحد اقامتی در این هتل براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود، اما قیمت شروع اتاق‌های این هتل از 1.945.000 تومان شروع می‌شود.

در این هتل برای رفاه حال مسافرین از امکانات رفاهی و عمومی بسیاری استفاده شده است که برخی از آن‌ها شامل امکانات رفاهی چون پذیرش 24 ساعت، کمد لباس، جعبه‌های کمک اولیه، لوازم بهداشتی، آژانس مسافرتی، روم سرویس، صبحانه رایگان، نمازخانه، سرویس بیدارباش، فضای سبز، اتاق چمدان، خدمات اینترنت رایگان،رستوران با ظرفیت 150 نفر،کافی‌شاپ با ظرفیت 20 نفر،سیستم تهویه هوا می‌شود. در این هتل ساحل اختصاصی برای تفریحات مسافران قرار دارد. از امکانات ساحل اختصاصی این هتل می‌توان به مواردی همچون تفریحات آبی،آلاچیق، اسکی روی آب، قایق سواری، استخر، پارک بازی کودکان، ماهیگیری و... اشاره کرد. اماکن گردشگری نزدیک به هتل ساحل طلایی قشم عبارتند از:

  • غارهای خوربس
  • دره ستارگان
  • جزایر نار
  • پارک زیتون
  • قلعه پرتغالی‌ها

آدرس: جزیره قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

 

 

بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم در سال 1396 با 7 طبقه و 48 واحد اقامتی به عنوان هتل 4 ستاره فعالیت خود را در قشم آغاز کرد. این هتل به د‌لیل امکانات و خدمات فراوانی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، به عنوان مروارید قشم شناخته می‌شود. تمام اتاق‌های این مجموعه چشم‌انداز زیبایی از آب‌های نیلگون خلیج فارس را به تصویر می‌کشد. دلیل معروف شدن این هتل می‌تواند به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد، موقعیت مکانی مناسب، کارکنان مجرب و... باشد. واحدهای هتل آرتا شامل اتاق‌های سوئیت یک خوابه چهار نفره، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته دریا، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته می‌شوند.

قیمت واحدهای این هتل از 1.795.000 تومان شروع می‌شود که قیمت نسبت به امکانات هر اتاق می‌تواند متغیر باشد. امکانات رفاهی این هتل که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، شامل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، خشکشویی، رستوران، صندوق امانات، باشگاه ورزشی، نظافت روزانه، مینی بار، تلویزیون، لوازمات بهداشتی رایگان و... می‌شوند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل آرتا که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • میدان امام قلی خان
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر
  • مجتمع تجاری خلیج فارس
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره
  • غار نمکدان

آدرس: جزیره قشم، بلوار شهید بهشتی

 

 

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل ایرمان به عنوان زیباترین و اولین بوتیک هتل با سبک سنتی و مدرن در 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 5 طبقه و 38 اتاق است که هر طبقه آن دکوراسیون و طراحی منحصربه‌فردی دارد. واحدهای این هتل از اتاق‌های دو تخته دبل اکونومی، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل استاندارد، دبل دلوکس، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره تشکیل شده‌اند. قیمت اقامت در این هتل از 2.525.000 هزار شروع می‌شود و نسبت به امکانات و خدماتی که در اتاق به مسافرین تعلق می‌گیرد، می‌تواند دچار نوسان شود.

از امکانات عمومی هتل بوتیک ایرمان می‌توان به تاکسی سرویس، سیستم تهویه، فضای سبز، سیستم گرمایش و سرمایش، خدمات اینترنت رایگان، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، سالن صبحانه، اجاره راننده با ماشین، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و... می‌شوند. جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل ایرمان که می‌توانید از آن‌ها بازدید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • میدان امام قلی
  • غار نمکدان
  • قلعه پرتغالی‌ها

آدرس: نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

 

 

سوالات متداول

بهترین هتل 5 ستاره قشم از نظر مسافران چه نام دارد؟

هتل آراکتا قشم از بهترین هتل های 5 ستاره قشم از نظر مسافران است.

بهترین هتل قشم با ساحل اختصاصی کدام است؟

هتل ساحل طلایی قشم با داشتن ساحل اختصاصی و تجهیزات ورزش آبی در جزیره قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید واقع شده است.

هتل آراکتا چه امکاناتی در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد؟

رستوران با منوهای مختلف، کافی‌شاپ، پارکینیگ، پذیرش 24 ساعته و... را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز