خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه باربری تهران:

مراقب شرکت های باربری سودجو باشید.

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۴۲

هیئت اتحادیه باربری تهران با ذکر توضیحات زیر تاکید بر این داشتند که مراقب شرکت های کلاهبردار باشید.

بسیاری از افراد بر این باورند که شرکت‌های باربری تهران، خدماتی بهینه ارائه می‌دهند و با استفاده از خدمات آن‌ها، تمام کارهای سنگین را به حرفه‌ای‌ها محول خواهید کرد. به طور کلی، عقد قرارداد با یک مجموعه باربری، اضطراب شما و دشورای‌های رایج در جابجایی‌ها را کاهش می‌دهد. اما برخی اوقات، افراد به دلایل مختلف از خدماتی که از یک شرکت باربری دریافت کرده‌اند، راضی نیستند. آیا می‌دانید چطور می‌توان بهترین شرکت باربری را انتخاب کرد؟ در ادامه این مطلب، به این سوال مهم شما پاسخ می‌دهیم.

معیارهای مهم انتخاب یک شرکت باربری معتبر

در حال حاضر، شرکت‌های بسیاری خدمات باربری تهران را ارائه می‌دهند. اما تنها برخی از آن‌ها موفق شده‌اند که رضایت مشتریان را جلب کنند. شاید بپرسید: « یک شرکت باربری معتبر، چه ویژگی‌های دارد؟». در پاسخ این سوال، باید بگوییم که مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت باربری معتبر عبارتند از:

  • بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و کارگران کارآزموده: یک شرکت باربری معتبر با هدف جابجایی امن از بروزترین ابزار و متخصصین مجرب، بهره می‌گیرد تا لوازم مشتریان را به شکل سالم به مقصد رسانده و رضایت آن‌ها را جلب کند
  • مشاوره به مراجعین: مشاوران نقش مهمی در شرکت های باربری تهران دارند. زیرا معرفی خدمات، ارائه برآورد هزینه‌ها و هماهنگ‌سازی تمام امور مربوط به جابجایی را بر عهده دارند. از این رو، یکی از ویژگی‌های شرکت های باربری معتبر، ارائه مشاوره رایگان است
  • ارائه گستره‌ای از خدمات: بهترین شرکت‌ های باربری، طیفی وسیع از خدمات را با کمترین هزینه به مشتریان ارائه می‌دهند. خدماتی نظیر بسته‌بندی لوازم، حمل لوازم خاص، حمل لوازم در مسافت‌های طولانی و موارد دیگر

چگونه از انتخاب شرکت باربری مناسب اطمینان پیدا کنیم؟

پیدا کردن یک شرکت باربری تهران معتبر، می‌تواند کمی دشوار باشد، اما ارزش آن را دارد که برای پیدا کردن یک شرکت قابل اعتماد، وقت بگذارید. در ادامه، به نکاتی می‌پردازیم که با رعایت آن‌ها، می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و اطمینان حاصل کنید که جابجایی شما به راحتی انجام می‌شود.

از تجارب اطرافیان استفاده کنید

اولین قدم در پیدا کردن یک شرکت باربری، این است که با دوستان، اعضای خانواده، همسایگان یا همکارانی که اخیرا نقل مکان کرده‌اند، تماس بگیرید تا ببینید آیا توصیه‌ای دارند یا خیر. گاهی ارزش تجربیات شخصی افراد، بیشتر از بررسی‌های آنلاین است و می‌تواند به شما کمک کند تا شرکت های باربری سودجو را شناسایی کرده و با برخی از شرکت‌های معتبر نیز آشنا شوید.

مراقب شرکت های باربری سودجو باشید.

از امکانات آنلاین بهره بگیرید

تحقیق به صورت آنلاین نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین شرکت باربری را شناسایی کنید. همچنین در این روند، می‌توانید اطلاعاتی جامع از خدمات شرکت‌ها، به دست بیاورید. وب‌سایت‌ها و کارگزاران اینترنتی بسیاری وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا بهترین شرکت های باربری را پیدا کنید، اما بهتر است به دنبال شرکت‌های باشید که در اطراف محل زندگی شما، دفتر دارند تا از کلاهبرداری‌های احتمالی جلوگیری کنید.

مجوز شرکت را بررسی کنید

پیش از عقد هرگونه قرارداد با یک شرکت باربری، باید از اعتبار آن‌ها مطمئن شوید. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن 118، تماس با اتحادیه‌های مربوطه و روزنامه‌های کثیرالانتشار، بهترین شرکت های باربری در نزدیکی محل زندگی خود را شناسایی کنید.

هزینه‌ها را برآورد کنید

شاید فهرستی از شرکت های باربری معتبر تهیه کرده باشید، اما انتخاب بهترین آن‌ها برای شما دشوار باشد. اولین قدم برای مقایسه شرکت های باربری، بررسی قیمت‌ها و خدمات است. در حالی که بسیاری از شرکت ها، قیمت را به طور حدودی تخمین زده و اعلام می‌کنند، آن‌ها نمی‌توانند بدون بررسی دقیق تمام مبلمان و لوازم خانه شما، ارزیابی درستی از هزینه‌ها به شما ارائه دهند. همچنین به خاطر داشته باشید که مسافت جابجایی، تعداد طبقات ساختمان و برخی موارد دیگر نیز بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند.

مهم است که نماینده شرکت، تمام وسایل شما را به طور کامل بررسی کند تا فهرستی کامل از هر چیزی که باید جابجا شود، تهیه کند. هنگامی که نماینده شرکت برای ارائه برآورد، با شما تماس می‌گیرد، حتما درباره وسایل بزرگ یا غیرعادی صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید از اینکه شرکت مورد نظر، تجربه و تجهیزات لازم برای جابجایی ایمن لوازم شما را دارد.

مراقب شرکت های باربری سودجو باشید.

وقتی صحبت از جابجایی در مسافت‌های طولانی به میان می‌آید، هزینه‌ها نیز افزایش می‌یابند. در این موارد، بهتر است که یک سند از برآورد هزینه‌ها دریافت کنید که تضمین می‌کند بیش از مبلغ ذکر شده از شما دریافت نمی‌شود. بسیاری از شرکت‌ها چنین اسنادی را به صورت رایگان ارائه می‌کنند، اما برخی دیگر برای انجام این کار، هزینه‌ای دریافت می‌کنند.

انتخاب شرکتی که کمترین مبلغ را پیشنهاد داده است، می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما قبل از تصمیم‌گیری نهایی، باید تمام جزئیات برآوردها را مرور کنید. برای مثال، برخی از شرکت های باربری، بسته‌بندی، بازکردن و جدا کردن لوازم را هم انجام می‌دهند. در نتیجه، همه مواردی که در خدمات گنجانده شده است را بررسی کنید و با اطلاعاتی که به صورت آنلاین در مورد هر شرکت پیدا کرده‌اید، بسنجید.

پیش از روز جابحایی، تمام هزینه‌ها را پرداخت نکنید

برخی شرکت‌ های سودجو، پیش از روز جابجایی، درخواست پرداخت تمام هزینه‌ها را دارند. اگرچه پرداخت بخشی از هزینه جابجایی برای تضمین، مرسوم است، پرداخت کامل هزینه‌ها، توصیه نمی‌شود. از  این رو، حتما تحقیقات بیشتری انجام دهید و درباره شرکت‌هایی که تمام دستمزد را پیشاپیش  دریافت می‌کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنید تا مطمئن شوید که شکایاتی در این باره، ندارند.

بیمه را فراموش نکنید

یک شرکت باربری معتبر، تمام وسایل شما را بیمه می‌کند. اما پوشش بیمه بسته به شرایط شرکت، هزینه‌ای که می‌پردازید و وسایل شما متفاوت خواهد بود. اگر وسایل شما مفقود یا دچار آسیب شوند، شرکت باربری وظیفه دارد که خسارات وارده را جبران کند. پس پیش از عقد قرارداد با یک شرکت باربری، مطمئن شوید که تمام وسایل شما تحت پوشش بیمه قراردارند.

مراقب شرکت های باربری سودجو باشید.

مجموعه های دارای مجوز و صلاحیت باربری؛ ارائه دهنده انواع خدمات باربری

در نهایت میتوان مجموعه  باربری استاد بار را نام برد که با سال‌ها تجربه و تخصص در امور باربری و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و متخصصین مجرب، تمام خدمات باربری را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که مجموعه استاد بار، از مجوز رسمی اتحادیه باربران نیز برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز