کد خبر: 683471 A

روزنامه سعودی «سبق»:

روزنامه سعودی «سبق» اعلام کرد که هیچ ارتباطی با شایعه مطرح‌شده در مورد صدور دستور برکناری ولیعهد سعودی پس از نشست دربار ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ روزنامه سعودی «سبق» با تاکید بر این‌که خبر برکناری «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی ارتباطی با این روزنامه ندارد، اعلام کرد: «منابع ناشناسی این خبر را شایعه کرده و مدعی انتشار آن در روزنامه سبق شده‌­اند و در همین زمینه از یک صفحه ساختگی با نام و عنوان این روزنامه استفاده کرده‌­اند».

روزنامه الکترونیک سبق در همین زمینه بر عدم هر نوع ارتباطی با تمام شایعات مذکور تأکید و همه را به دقت و امانتداری در نشر و نقل قول فراخوانده است.  

این روزنامه بر عدم ارتباط خود با شایعات مذکور تأکید کرده و از خوانندگان خود خواسته تا اخبار آن را از منابع موثق و قابل اعتماد دریافت کنند.

برخی کاربران توئیتر خبری را مبنی بر برکناری بن‌سلمان از سمت ولیعهدی و انتصاب «خالد بن سلمان» به جای او منتشر کرده‌­اند.

 

 

 

محمد بن سلمان برکناری ولیعهد سعودی روزنامه سبق
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر