خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

مواضع اروپا در قبال ایران، به دیدگاه‌های اسرائیل نزدیک‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۹۵

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که مواضع اروپا در خصوص تلاش برای ممانعت از «دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» به دیدگاه‌های اسرائیل نزدیک‌تر شده است.

به گزارش ایلنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که مواضع اروپا در خصوص تلاش برای ممانعت از «دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» به دیدگاه‌های اسرائیل نزدیک‌تر شده است. 

وی در نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر اخیر خود به پاریس گفت: «محور گفت‌وگوی طولانی ما هدف مشترک ما در خصوص مبارزه با تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و زرادخانه هسته‌ای بود».

نتانیاهو افزود که به یاد نمی‌آورد که پیشتر مواضع اسرائیل و فرانسه در قبال ایران تا این اندازه به هم نزدیک بوده باشد.

وی چند روز قبل نیز با اشاره به دیدار اخیر خود با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه در الیزه، گفته بود که دو طرف در خصوص «تهدیدهای ایران» اتفاق‌‌نظر داشتند. 

نتانیاهو افزود که رئیس جمهوری فرانسه برای اعمال تحریم‌ علیه سپاه پاسداران ایران ابراز  تمایل کرده است.

پیش از این نیز، «آن کلر لوژاندر» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه با تکرار برخی مواضع مداخله‌جویانه، اعلام کرد که پاریس موضوع قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا را پیش از بررسی آن، رد نمی‌کند.

وی افزود که فرانسه، با درخواست برای قرار دادن سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا مخالفتی نکرده است.

لوژاندر در ادامه مواضع ضدایرانی خود افزود که کشور متبوعش با شرکای اروپایی خود در حال کار روی اقدام‌های تحریمی جدید بوده و هیچ چیزی را از قبل از دستور کار خارج نمی‌کند.

وی همچنین گفت که سپاه پاسداران و نیروی قدس از سال ۲۰۱۰ تاکنون تحت تحریم‌های متعدد اروپایی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز