خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گردان‌های قسام خبر داد:

وخامت وضعیت سلامت یکی از نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۲۰۷

سخنگوی گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز -دوشنبه- اعلام کرد که وضعیت سلامت یکی از نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه رو به وخامت گذاشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز -دوشنبه- اعلام کرد که وضعیت سلامت یکی از نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه رو به وخامت گذاشته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی افزود که طی ساعات آینده مدارکی ارائه خواهد کرد که این را ثابت می‌کند.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار عدم واکنش به اظهارات سخنگوی قسام شد.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نفتالی بنت از وزرای رژیم صهیونیستی خواسته واکنشی به بیانیه سخنگوی قسام در رابطه با وخامت حال یکی از نظامیان اسیر اسرائیلی نشان ندهند.

شبکه عبری زبان «کان» اعلام کرد که برآوردهای نهادهای امنیتی اسرائیلی حاکی از آن است که این یک جنگ روانی از طرف حماس است و منابع رسمی دولتی از وزرای کابینه خواسته‌اند واکنشی به این اظهارات نشان ندهند

همچنین «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ مدعی شد که آنچه اکنون اهمیت دارد، حفظ آرامش است و نمی‌توان به اطلاعات منتشر شده توسط حماس در مورد نظامیان اسیر اسرائیلی اعتماد کرد.

وی گفته که ما باید در برابر این اظهارات بایستیم و از سخن گفتن در مورد آن خودداری کنیم.

یک مسئول بلندپایه اسرائیلی هم در گفت‌وگو با پایگاه خبری عبری زبان «ریشت کان» گفته که این اقدامی تحریک‌آمیز از سوی حماس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز