خبرگزاری کار ایران

معرفی وبسایت دانلود اندروید کافه اپس

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۸۰

با گسترش دسترسی به گوشی ها تلفن همراه در سال های اخیر و همچنین افزایش نفوذ اینترنت در سراسر کشور ،که به دلیل برنامه ریزی های بسیار موفق دولت در این حوزه بوده است، نیاز به وجود مراجعی راهنما و کاربلد در این حوزه احساس میشد . در این راستا و در اواخر سال 1396 سایت کافه اپس توسط چندین جوان جویای نام طراحی شده و در دسترس عموم قرار گرفت.

سایت کافه اپس امکانات متنوعی از قبیل دانلود برنامه و بازی های اندروید و ios ، آموزش های متنوع برای اجرا و رفع مشکلات اندرویدی و کامپیوتری را در دسترس عموم قرار داده است .

این سایت از بخش های متنوعی تشکیل می شود که در ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد :

بخش اندروید :

در بخش اندروید ، انواع بازی های اندروید خارجی و ایرانی قرار داده شده است . بسیاری از بازی های خارجی محبوب به دلیل محدودیت هایی که از طریق گوگل وجود دارد ، امکان دانلود از طریق گوگل پلی را ندارند و بدین طریق کاربران برای دانلود این بازی ها باید به منابع غیر مراجعه کنند. کافه اپس در جهت دسترسی آسان و امن کاربران به این قبیل بازی های تعداد بسیار زیادی از آنها را به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار داده است . همچنین سعی بر این بوده است که تنوع بازی ها به گونه ای باشد که تمامی اقشار جامعه در سنین مختلف در نظر گرفته شوند.

همچنین دانلود بازی ایرانی اندروید نیز در کنار بازی های خارجی قرار داده شده اند تا علاوه بر افزایش آگاهی عموم در مورد این بازی ها دسترسی به بازی ها نیز با سرعت بیشتر انجام گیرد . با توجه به پیشرفت سریع استودیو های طراحی در ایران تعداد بازی های تولیدی نیز به شدت در حال افزایش می باشد که گسترش بیشتر بازی ها نیازمند وجود منابع بیشتری برای معرفی و دانلود آنها می باشد.

از جمله محبوب ترین بازی های خارجی موجود در کافه اپس، می توان به بازی کلش اف کلنز اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی در بین سنین مختلف دارد . همچنین نسخه ی کلش هک شده نیز در سایت قرار داده شده است که دسترسی به آن از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی دیگر امکان پذیر نمی باشد .

در این نسخه کاربر امکان دسترسی مستقیم به سرورهای کلش اصلی را ندارد ، در این نسخه کاربر با ابزارهای بینهایت میتواند توانایی ها و استراتژی های خود در زمان حمله به دشمن را شناسایی و اجرا نماید .

بازی های مختلف به محض انتشار و یا آپدیت بر روی سایت قرار گرفته تا کاربران با سرعت بالاتری به دیتاها دسترسی داشته باشند. از سویی دیگر به دلیل قرار داشتن سرور های دانلود سایت در داخل کشور ، علاوه بر سرعت بالا ، حجم کسر شده از کاربران توسط اپراتور های مختلف نیز نصب قیمت خواهد بود .

در بخش دیگری از این سایت ، امکان دسترسی به اپلیکیشن های اندرویدی مهیا شده است که بسیاری از آنها قابل دسترسی از فروشگاه رسمی اندروید نمی باشند .

اپلیکیشن های عکاسی ، موزیک ، هواشناسی و ... همه در این بخش موجود و قابل دسترسی هستند .همچنین نسخه مود شده ی بسیاری از آنها نیز قرار داده شده است که کاربران بدون نیاز به پرداخت هزینه ای می توانند از آن استفاده نمایند .

بخشی نیز برای معرفی و دانلود اپلیکیشن های ایرانی نیز وجود دارد . در این بخش انواع اپلیکیشن های قرآنی ، ارتباطاتی ، خرید و فروش و ... قرار داده شده اند .

امکان دانلود تعبیر خواب اندروید نیز در سایت وجود دارد که تعداد زیادی از اپلیکیشن های مذکور در یک مجموعه ی کامل جمع آوری شده اند .

معرفی وبسایت دانلود اندروید کافه اپس

بخش مذهبی نیز شامل بسیاری از اپلیکیشن های قرآنی ، دعاخوانی و ... می باشد .

بخش آیفون :

در بخش ios این سایت نیز همانند بخش اندروید قسمت های مختلفی برای دانلود انواع بازی های و اپلیکیشن های مختلف وجود دارد که دسترسی کاربران را بخصوص در زمان هایی که اپلیکیشن های ایرانی از کار می افتند راحت تر کرده است .

بخش آموزش :

بخش آموزش یکی از اصلی ترین بخش های کافه اپس است که در آن سعی شده است تمامی مواردی که کاربران نیاز مبرم به یادگیری آن در حوزه ی اندروید و گوشی های موبایلی دارند مورد بررسی و آموزش قرار گیرد .

این آموزش ها شامل نصب اپلیکیشن های مختلف تا راه ها و روش هایی برای عبور از محدودیت هایی که شرکت های خارجی برای کاربران ایرانی مقرر کرده اند، می باشند .

برای مثال نحوه ی نصب و راه اندازی شبیه ساز های اندرویدی بر روی ویندوز قرار داده شده است که از طریق آن امکان دسترسی به تمامی امکانات گوشی های اندرویدی در کامپیوتر برای کاربران فراهم می شود .

همچنین آموزش رایگان ساخت اپل id در جهت دسترسی آسانتر کاربر در سایت قرار داده شده است.

آموزش های ویدیویی در پست های مختلف از دیگر اقدامات انجام گرفته برای یادگیری سریع و رفع مشکلات کاربران است که با توجه به ارتباط بسیار خوبی که کاربران با این ویدیوها برقرار کرده اند این بخش با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد .

جمع بندی :

کافه اپس که از طریق آدرس : https://coffeeapps.ir قابل دسترسی می باشد مجموعه ای در حال توسعه برای دسترسی سریعتر کاربران ایرانی به تمامی اپلیکیشن های اندروید و ios فراهم کرده و تمامی فایل های قرار داده شده در سایت نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. استفاده از این موضوع و توجه خاص به نیاز های کاربران و فراهم سازی فایلهای درخواستی آنها یکی از مهمترین اهداف مدیران این سایت می باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز