کد خبر: 785064 A

مدیریت شعب استان فارس بانک ایران زمین در راستای اصل ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان وفادار در جلسه ای با مشتریان وفادار این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین، با هدف مشتری مداری و در راستای تجلیل و ارائه خدمات بهتر به مشتریان وفادار حسن شاهی مدیرشعب استان فارس به اتفاق هیات همراه با حضور در محل کار مشتریان وفادار این مدیریت دیدار و گفتگو کردند.
مدیراستان در این جلسات به تبادل نظر در خصوص خدمات قابل ارائه در بانک ایران زمین پرداخته و بیان کرد: این مدیریت ضمن دعوت از این مشتریان جهت استفاده بیشتر از خدمات متنوع بانک، از هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی آنها، جهت بهبود خدمات ارائه شده استقبال می کند.

حسن شاهی در این مراسم ضمن گفتگو با مشتریان و اطلاع از نظرات آنها هدیه‌ای را به رسم یاد بود از طرف بانک به آنها اهدا کرد.

استان فارس ایران روابط عمومی زمین مشتریان
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر