خبرگزاری کار ایران

5 ایرلاین برتر دنیا در سال 2019

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۳۲

در رقابت سنگینی که امروزه در صنعت گردشگری و هوایی به وجود آمده است تمام ایرلاین های موجود در جهان در تلاش هستند تا تعداد مسافر بیشتری را جابه جا کنند و در رتبه نخست جهانی قرار گیرند. حال برای این که به بزرگترین و بهترین ایرلاین جهان تبدیل شوند لازم است از جنبه های مختلفی شروع به توسعه و پیشرفت کنند. در این مطلب با 5 تا از برترین ایرلاین های دنیا در سال 2019 آشنا خواهید شد.

شرکت هواپیمایی امارات

جهت رزرو بلیط تهران دبی میتوانید از این ایرلاین استفاده کنید. ایرلاین امارات بهترین شرکت هواپیمایی منطقه خاورمیانه و یکی از برترین ایرلاین های سراسر جهان می باشد. ایرلاین امارات یکی از ده ها شرکت زیرگروه شرکت بزرگ گروه امارات ( The Emirates Group ) با مدیریت دولت محلی دبی می  باشد. دفتر مرکزی و مرکز اصلی فعالیت این شرکت هواپیمایی فرودگاه بین المللی امارت دبی می باشد؛ که از این شر به مقاصدی در خاورمیانه، جنوب شرق آسیا، آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و خاور دور پرواز صورت می گیرد. بلیط هواپیما به دبی را ازآژانسی که لینک شده میتوانید تهیه کنید.

فعالیت این شرکت هواپیمایی از ماه می در سال 1985 شروع شد و اولین پرواز خود را به هواپیماهای ایرباس A300  و بوئینگ 300-737  که اجاره ای از کشور پاکستان بود، در 25 سپتانبر سال 1985 به بمبئی و دهلی انجام داد.  و پس از آن تا قبل از توانایی خرید هواپیما نو، این شرکت 2 هواپیما بوئینگ 200-727 دست نو دیگر خریداری کرد و با همین 4 فرودند هواپیما قدیمی مشغول به کار بود. اما امروزه تمام هواپیما های این شرکت نو می باشد که علاوه بر امنیت بالا پرواز،  نیاز به سوخت کمتری نیز دارد که این مسئله به سود شرکت می باشد.

تمام هواپیما های این ایرلاین را هواپیما های غول پیکر و چند طبقه  تشکیل می دهد که همین امر باعث ایجاد فضای بیشتر و حمل بار بیشتری می باشد که سود بسیار زیادی را برای شرکت به همراه دارد. به همین دلیل می باشد که قیمت بیط های امارات ایرلاین از بسیتاری از شرکت های هواپیمایی دیگر ارزان تر می باشد.

شرکت هواپیمایی ایرفرانس

اگر قصد تهیه بلیط تهران پاریس دارید، میتوانستید با این ایرلاین پرواز کنید. در سال 1933، پنج شرکت فرانسوی شرکت های ایریونیون، شرکت ترابری آرینه،  ایراورینت، شرکت پرتال هوایی عمومی و شرکت بین المللی ناوبری فرانسه با یکدیگر ترکیب شده و اصلی ترین شرکت هواپیمایی این کشور، ایرفرانس را تشکیل دادند. که این شرکت نیز فعالیت هوایی خود را از همان سال آغاز کرد. هم اکنون دفتر مرکزی ایرفرانس در شمال پاریس در ترامبله آنفرانس و مرکز اصلی فعالیت آن فرودگاه شارل دوگل پاریس می باشد. البته فرودگاه های اورلی، مارس پروانس، تولوز بلانیاک، لیون سنت اگزوپری به عنوان دومین فرودگاه هایی مهم فعالیت ایرفرانس می باشند.

5 ایرلاین برتر دنیا در سال 2019

این شرکت هواپیمایی برخلاف دیگر شرکت های هواپیمایی جهان از 4 نوع کلاس پروازی به صورت زیر برخوردار می باشد

کلاس لاپریمایر

این کلاس پروازی بهترین کلاس یا همان فرست کلاس ایرفرانس می باشد؛ که به هر نفر یک سوئیت کوچک شخصی با امکاناتی نظیر کیف لوازم بهداشتی، بازی و تلویزیون 12 زبانه و ... ارائه می شود.

بیزینس کلاس

در این قسمت در هر ردیف تنها 4 صندلی قرار دارد که کاملاً به تخت تبدیل می شود. در این بخش نیز امکاناتی نظیر کیف لوازم بهداشتی، منو غذا جداگانه، تلویزیونی با برنامه های مختلف، میزکار، هدفون کاهش صدا و لپ تاپ وجود دارد.

5 ایرلاین برتر دنیا در سال 2019

پریمیم اکونومی کلاس

این کلاس پروازی تقریباً شبیه به اکونومی می باشد. با این تفاوت که هر فرد 40% فضای بیشتری دارد و صندلی های این قسمت نیز بسیار راحت تر از اکونومی می باشد. امکاناتی که برای این بخش در نظر گرفته شده است. کیف لوازم بهداشتی، پتو و بالشت پر، هدفون کاهش صدا، چراغ مطالعه و تلوزیون می باشد.

اکونومی کلاس

اکونومی های این شرکت برتری بسیاری نسبت به اکونومی های دیگر شرکت ها دارد. صندلی های فوق العاده راحت، سرگرمی های کابین اکونومی مانند: بازی ، موسیقی و فیلم به 12 زبان دنیا به همراه یک صفحه نمایش شخصی و یک هدفون تنها گوشه ای از پاییت ترین کلاس پروازی این شرکت می باشد.

قطر ایرویز

یکی از هترین و همچنین لوکس ترین شرکت های هواپیمایی جهان، قطر ایرویز متعلق به دولت کنون قطر می باشد و برای پرواز دوحه یکی از بهترین گزینه ها میباشد. این شرکت بزرگ در سال 1933 در دفتری در شهر دوحه با یک هواپیما اجاره ای از شرکت کویت ایرویز فعالیت خود را آغاز کرد.

5 ایرلاین برتر دنیا در سال 2019

این شرکت در ابتدا متعلق به خاندانی سرشناس در قطر بود که بعد ها توسط دولت خریداری شد. هم اکنون با انجام بیش از 150 پرواز روزانه به مقاصدی در اروپا، آسیا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکا و اقیانوسیه یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی جهان و عضو اصلی اتحادیه وان ورلد می باشد.

میزان بار مجاز

در شرکت هواپیمایی قطر ایرویز نیز میزان بار هر نفر بستگی به کلاس پروازی مسافر دارد. که به طور قطعی کسی که در پرواز در قسمت فرست کلاس صندلی داشته باشد اجازه بردن میزان بار بیشتری را نیز دارد.میزان بار مجاز برای بردن به کابین برای صندلی های اکونومی نهایتاً 7 کیلوگرم می باشد اما در قسمت بیزینس کلاس و فرست کلاس هر مسافر اجازه بردن 2 ساک با مجموع 15 کیلوگرم را دارد.

بریتیش ایرویز

یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به لندن میباشد. بریتیش ایرویز یکی از مهم ترین ایرلاین های بین المللی می باشد که رتبه نهم در تعداد مسافر را دارد و همچنین جزء چند ایرلاین معدود جهان به شمار می رود که به هر 6 قاره جهان پرواز مستقیم دارد. این شرکت ایرلاین رسمی کشور انگلستان می باشد که مرکز اصلی فعالیت آن فرودگاه هیثرو پایانه مسافری شماره 5 می باشد.

5 ایرلاین برتر دنیا در سال 2019

 

یکی از دلایلی که این فرودگاه بسیار محبوب می باشد، تاًخیر بسیار کم در پرواز های آن می باشد. به طوری که به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان شناخته می شود. این شرکت برای پرواز هایی که در مسیر های کوتاه صورت می گیرند تنها دو نوع کلاس اکونومی و بیزینس در نظر گرفته است. اما در پرواز های طولانی دو کلاس پروازی دیگر پریمیوم اکونومی و فرست کلاس نیز اضافه می شود.

کانتاس ایرلاینز

این شرکت هواپیمایی، بزرگترین و اصلی ترین فرودگاه بین المللی استرالیا  می باشد. کانتاس ایرلاینز یکی از سه ایرلاین قدیمی جهان پس از کی ال ام و اویانکا می باشد؛ که از سال 1920 تشکیل و در سال 1921 به طور رسمی شروع به کار کرد. جهت رزرو بلیط هواپیما سیدنی از این هواپیمایی استفاده کنید.

5 ایرلاین برتر دنیا در سال 2019

دفتر مرکزی و محل اصلی فعالیت این ایرلاین فرودگاه بین المللی بریزبن سیدنی می باشد. به دلیل قرار داتن تصویر کانگورو در لوگو این شرکت به آن کانگورو پرنده نیز می گویند. که در اصل نام این شرکت برگرفته از حروف اول لاتین خدمات هوایی قلمرو شمال و کوئینزلند ( Queensland And Northern Terriority Aerial Services ) است.

کیترینگ کانتاس

به دلیل سرو غذای با کیفیت و فوق العاده مناسب، سرویس کیترینگ و غذای کانتاس شهرت جهانی یافته است و یکی از بهترین های جهان شناخته می شود.

5 ایرلاین برتر دنیا در سال 2019

سرویس Q کانتاس مسئول غذا و پذیرایی در هواپیما می باشند؛ که در این گروه به غیر از مهمانداران و دستیار ها بیش از 100 آشپز حرفه ای و سرشناس از 50 کشور مختلف جهان مشغول به کار میباشند. منو این هواپیما مناسب با فصل تغییر و هر کلاس پروازی منوی متفاوتی دارد. حتی در بین غذاهای این ایرلاین غذاهای حلال، گیاهی و رژیمی برای افراد خاص و کشور های مسلمان قرار دارد. در یک سال گذشته حدود 40 میلیون وعده غذایی در این شرکت آماده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز