کد خبر: 719100 A

دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال (dmday) در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه در مرکز همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد.

ایلنا؛ دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال (dmday) در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه در مرکز همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد. در این روز، بیش از ۷۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان و علاقه‎مندان به حوزه بازاریابی دیجیتال حضور داشتند و در یک فضای حرفه‎ای تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

این رویداد که با هدف کشف روش‎های خلاقانه برای روبه‎رو شدن با چالش‎های بازاریابی دیجیتال در عصر مدرن برگزار می‌شد، با حضور برندهای مطرحی همچون علی‌بابا، دیجی‌کالا، بامیلو، بیمه بازار، یکتانت، تپسی، نت‎برگ و...در همایش بازاریابی دیجیتال و سخنرانی مدیران و مسئولان این برندها، رنگ و بویی کاربردی گرفت و فرصت بسیار مناسبی برای آموختن، کسب تجربه از بزرگان این صنعت، شبکه‎سازی  با جامعه بزرگ دیجیتال مارکتینگ و به اشتراک گذاشتن تجربیات تلخ و شیرین در این مسیر پر فراز و نشیب فراهم کرد.

در روز اول رویداد، ۶ کارگاه با موضوعات ECRM، تبلیغات آنلاین و اثربخشی بیشتر، SEO-SEM، دیجیتال برندینگ، کانتنت مارکتینگ و نقش اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال برگزار شد که در آنها توضیحات جامعی درباره هر کدام از این موضوعات در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر ۲۷ دی با پنل «پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه های تبلیغاتی» آغاز شد. در این پنل، آقایان «حمید قنبری» مدیر بازاریابی شبکه تبلیغاتی تپسل، «علی جعفری» هم‌ بنیانگذار و مدیر ارشد عملیاتی ادرو، «پیمان فخاریان» مدیرعامل یکتانت و «منوچهر صدری» مدیرعامل سنجاق حضور داشتند که در آن به موضوع ادتک و تاثیر اطلاعات کاربران در انتخاب نوع تبلیغات پرداخته شد.

اولین سخنرانی این رویداد با موضوع «اقیانوس آبی» توسط «محمدرضا فرحی» هم‎بنیان‌گذار آکادمی چرخ ارائه شد. فرحی در این ارائه، به شکل جدید تبلیغات آنلاین و نقش آن در توسعه کسب‎وکارها اشاره کرد. «یاسر نثاری» مدیر بازاریابی نت برگ نیز در این رویداد از «دیجیتال برندینگ و هویت برند» گفت.

یکی از سخنرانان روز اول این رویداد، توحید علی‎اشرفی، مدیر عامل آژانس بازاریابی و تبلیغات برندیست و مدیر بازاریابی مجموعه علی بابا با موضوع «استراتژی‌های رقابتی در بازاریابی» بود. در این سخنرانی که با استقبال مخاطبان مواجه شد، علی‎اشرفی درباره رقابت کسب‎وکارهای کوچک با مجموعه‎های بزرگ و روش‎هایی برای کسب سهم بیشتر از بازار صحبت کرد.

در روز دوم نیز مدیرعامل و هم بنیانگذار وبسایت‌های چطور، ردلاین، مدیر بازاریابی استودیو کلاکت و مدیر عامل یکتانت سخنرانی داشتند.

همچنین اولین پنل روز دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال به اخبار و نوآوری‌های دیجیکالا اختصاص داشت. در این پنل «حمیدرضا سعادتی» مدیر بازاریابی دیجیکالا به همراه «علی جعفری» مدیر ارشد عملیاتی ادرو، به دلایل همکاری این دو شرکت در زمینه افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش اشاره کردند و  همچنین سعادتی خبر داد که در آینده نزدیک پلتفرم اد نتورک دیجیکالا رونمایی خواهد شد.

«گلنار مظفری» مدیر پرفورمنس مارکتینگ تپسی هم در ارائه خود به نقش بیگ دیتا و گذشته مشتریان در تصمیمات آینده‎ی مجموعه‌ها اشاره کرد. همچنین «میثم کیهانی» بنیان‎گذار و مدیرعامل digburst، در سخنرانی خود به موضوع عدم وجود دیتا در شبکه‌های اجتماعی و نقش مهم دیتا در پیشرفت کسب‎وکار اشاره کرد.

پنل دوم این روز هم به موضوع اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص داشت و «آسوده امیرشجاعی» عکاس و کارگردان، «ماکان تاجیک» مشاور در مجموعه ادونچر، «متین ارشادی» مدیر بازاریابی چیلیوری، «نیلوفر غفاری» اینفلوئنسر و «عطاالله عبدالغفاری» بنیا‎ن‎گذار و مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ فلیپ، به نقش اینفلوینسرهای مرتبط با هر برند در تبلیغات و دیده شدن آن پرداختند.

«آرمان فرج‎زاده» مدیر بازاریابی بامیلو در سخنرانی خود از کمپین‌های موفق و ناموفق بامیلو گفت و «پویا رستگار و نوید خدیوی» از بنیان‎گذاران اسنپ کیو، در ارائه‎ای مشترک از روزهای سخت شروع به کار و روزهای شیرین موفقیت خود صحبت کردند.

مارکتینگ در کویر لوت! عنوان سخنرانی «علیرضا شهابیان» مدیر مارکتینگ ایوند بود که در آن به موضوع تبلیغات با بودجه کم پرداخت. «محمدحسین جوادی» مدیر محصول کافه بازار نیز در این رویداد از تبلیغات در جستجو گفت.

آخرین ارائه روز بازاریابی دیجیتال به «سینا شفیع‎زاده»  متخصص دیتا در اسنپ باکس و همچنین مدیر ارشد سابق نظربازار، با موضوع دیتا و فواید و مضرات آن اختصاص داشت.

رویداد روز بازاریابی دیجیتال با مشارکت خوبی از سمت شرکت‎کنندگان روبه‎رو شد و هشتگ dmday در روز جمعه ۲۸ دی ماه توانست به ترند روز ایران تبدیل شود. بازتاب این رویداد به حدی بود که وزیر ارتباطات در مطلبی به نقش تاثیرگذار برنامه‎هایی مانند روز بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب‎وکارهای نوپا اشاره کرد.

Untitled

 

تیم رویداد شیرین به عنوان برگزارکننده این رویداد معتقدند هدف اصلی چنین رویدادی انتقال تجربه بومی کسب و کارها و شکل گرفتن ارتباطات و نتورکینگ و استفاده از استراتژی‎هاییست که در ایران توسط کسب‎و‎کارها بومی شده است و  این رویداد با توجه به ارائه صاحبان کسب‎وکارهای ایرانی و موفق، بستری را برای این مهم فراهم می‎کند.

تبلیغات تبلیغات آنلاین دانشگاه الزهرا دی ماه رقابت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر