کد خبر: 702446 A

هموطنان آذری از این پس می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز تماس ایران کیش "هم‌زمان" از راهنمایی لازم به زبان آذری برخوردار شوند .

ایلنا؛ شرکت کارت اعتباری ایران کیش در راستای همگامی با مردم اقوام گوناگون ایران، پس از راه اندازی پات چند زبانه که در آن امکان استفاده از زبان های انگلیسی ، عربی، آذری و کردی تعبیه شده است، در حال حاضر به غیر از زبان مشترک فارسی، آمادگی حل مشکلات هموطنان آذری به زبان آذری را در مرکز تماس خود دارد .

قرار است در آینده آمادگی پاسخگویی به گویش های دیگری نیز در مرکز تماس ایران کیش اضافه شود .

این اقدام به منظور تسهیل در خدمات رسانی به همه اقشار مردم ایران و کسانی است که ممکن است با گویش خود راحت تر ارتباط برقرار کنند.

ایران خدمات رسانی خدمت رسانی کارت اعتباری مردم ایران
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر