کد خبر: 660755 A

 کسب‌وکار شما توسط تبلیغات به افراد جامعه معرفی می‌شود و نوع اثرگذاری تبلیغات می‌تواند میزان مراجعه و درنتیجه درآمد شما را از کسب‌وکار تعیین کند.

پس چه خوب است که قبل از تعیین نوع تبلیغات، تحقیقات لازم در مورد تأثیرگذارترین تبلیغات را انجام دهید. آنچه واضح است این است که تبلیغات محیطی و دیداری می‌تواند اثرگذارترین باشد. بخصوص تابلوسازی محل کسب‌وکار و تابلو مغازه که بر سر در محل نصب می‌شود، بهترین تبلیغ محیطی می‌تواند باشد البته درصورتی‌که طراحی اصولی داشته باشد.

ورود تابلو چلنیوم:

پس از ورود تابلو چلنیوم، حروف این نوع تابلوسازی بسیار ساده ساخته می‌شد و همین سادگی هم برای مشتریان جذابیت داشت ولی به دلیل استقبال غیر قابل پیش‌بینی این نوع تابلو سازی، تابلوسازان حرفه‌ای بر آن شدند که نه‌تنها اطلاعات خود را در مورد انواع تابلو چلنیوم به‌روز کنند بلکه بر اساس خواسته مشتری تابلو چلنیوم به‌صورت سفارشی نیز داشته باشند. همین موضوع باعث شد به‌جای ورق‌های پلکسی ورق‌های دیگری وارد تابلوسازی چلنیوم شود که نام ورق آگاما به خود گرفت و حروف برجسته جدیدتری را برای این تابلوها ایجاد کرد.

این موضوع باعث شد تنوع ساخت تابلو چلنیوم و انواع آن رو به افزایش گذاشت و مشتریان قدرت انتخاب بالایی برای نوع تابلوسازی داشتند.

انواع تابلو چلنیوم:

تابلوسازی چلنیوم به نوبه خود تابلوسازی مدرن محسوب می‌شود و رتبه یک ازنظر درخواست صاحبین کسب‌وکار و از نظرجلب ‌توجه مشتریان آن کسب‌وکار دارد.

در تابلو چلنیوم بر اساس جنس حروف برجسته‌ی تابلو، آن رانام‌گذاری می‌کنند. نورپردازی نیز به‌نوعی در نام‌گذاری این تابلو سازی مؤثر است ولی جنس حروف از مهم‌ترین موارد نام‌گذاری این تابلوسازی ها می‌باشد.

نسل اول این تابلوها با حروف ساده پلاستیکی ساخته شد و بعد نورپردازی به آن اضافه شد. پس‌ازآنحروف استیل و فلزی را در این تابلوها به کار بردند و از نورپردازی با لامپ‌های اس ام دی استفاده نمودند که جذابیت خاص خود را داشت.

در نسل سوم این تابلوها از موادی به نام لترمکس در ساخت حروف استفاده نمودند که به دلیل شیشه‌ای بودن آن، انعکاس نور داخل حروف از کناره‌های شیشه‌ای مانند کاملاً پیدا بود و جلوه‌ی جدیدی به تابلو سازی می‌داد.

در نسل‌های بعدی تابلو چلنیوم، حروف با اشکال پانچی، ستاره‌ای، الماسی و غیره به وجود آمد. خصوصیات این اشکال این است که زمان نورپردازی حروف، شکست نور ایجادشده توسط لبه‌های حروف، نور را به‌صورت مجتمع به وجود آورده و درخشندگی خاصی به حروف تابلو چلنیوم می‌دهد.

نسل‌های آخری که از تابلو چلنیوم به وجود آمد، در جهت افزایش درخشش حروف است که به‌وسیله اکلیل پاشی روی حروف یا چسباندن کریستال های براق روی آن‌ها انجام می‌شود.

به‌هرحال انجام این نوع اعمال و ابتکارات و به کار بردن متریال های مختلف باعث افزایش قیمت تابلوسازی ها نیز می‌باشد.

تبلیغات جامعه درآمد تابلو تبلیغات محیطی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر