خبرگزاری کار ایران

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی
کد خبر : ۱۴۵۸۸۹۸

هر کسب‌وکاری، از روش‌های مختلفی برای تبلیغات و بازاریابی محصولات خود استفاده می‌کند. مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی، روشی راحت و پربازده است و یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات، استفاده از تبلیغات پیامکی توسط کسب‌وکارهاست. تبلیغات اس ام اسی شاید به نظر نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی ارزان باشد ولی می‌تواند بازخورد مناسبی را برای کسب و کار شما ایجاد کند.

 

پس از خواندن این مقاله، پاسخ سوال خود را خواهید گرفت! چرا که قصد داریم در این مقاله به بررسی مهم‌ترین مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی بپردازیم.

مهم‌ترین دلایل استفاده از تبلیغات پیامکی

همه ما، کاربران کسب‌وکارهای مختلف هستیم! تابه‌حال، بارها و بارها برای ما پیامکی از سمت کسب‌وکارهای مختلف آمده است. برخی از آن‌ها پیشنهادات شگفت‌انگیزی به ما می‌دهند؛ مثل تخفیف‌هایی با درصد بالا.

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تبلیغات پیامکی چقدر برای هر کسب‌وکاری می‌تواند مفید باشد و آن کسب‌وکار در ماه برای تبلیغات و بازاریابی چند بار از پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی استفاده می‌کند؟ حقیقت این است که بازدهی تبلیغات پیامکی در صورتی که اصول بازاریابی پیامکی رعایت شده باشد، بسیار بالا است. البته این مورد، تنها مزیت تبلیغات پیامکی بازدهی بالای آن نیست، پس چه دلایل دیگری برای استفاده از تبلیغات پیامکی و پنل پیامک وجود دارد؟

7 مورد از مهم‌ترین دلایل استفاده از تبلیغات پیامکی عبارتند از:

1.شخصی‌سازی

گاهی اوقات در پیامک نام شما درج شده است. در حالی که همه ما می‌دانیم همه آن‌ها به صورت سیستمی ارسال می‌شوند! پس چطور نام هر کاربر به طورکامل در پیامکی که برای او ارسال می‌شود، درج شده است؟ خیلی راحت، با کمک قابلیت شخصی‌سازی پیامک.

پیامک‌ها بر اساس داده‌هایی که کسب‌وکارها در اختیار دارند، ارسال می‌شوند! کافی است یک‌بار، در هنگام ثبت‌نام در سایت، نام و شماره موبایل خود را ثبت کنید. از آن پس، در لیست مخاطبین کسب‌وکار موردنظر قرار می‌گیرید که با استفاده از قابلیت‌های پنل پیامکی، به راحتی از نام شما در پیامک استفاده می‌کنند.

2.دسترسی سریع به مخاطبان

موبایل تنها وسیله‌ای است که همه‌جا در کنار کاربران است؛ از دانشگاه گرفته تا محل کار! حال فرض کنید یک پیامک برای کاربر ارسال شود؛ چقدر طول می‌کشد تا آن پیامک را باز کند؟

احتمالاً کمتر از چند ثانیه. یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات پیامکی، امکان دسترسی سریع به مخاطبان است. در واقع هر زمانی که نیاز به ارسال تبلیغات پیامکی داشته باشید، احتمالاً تعداد زیادی از کاربران در همان لحظه پیامک شما را باز می‌کنند.

این موضوع که پیامک شما توسط آن‌ها خوانده می‌شود یا نه، کاملاً بستگی به اصول بازاریابی پیامکی دارد. اما مسئله‌ای که مطرح می‌شود، این است که پیامک توسط کاربر در همان لحظه باز ‌شود. تبلیغات پیامکی برخلاف دیگر روش‌های تبلیغاتی مانند ایمیل مارکتینگ که ممکن است تا چند روز محتوای شما توسط کاربر دیده نشود، این نوع تبلیغات در همان ثانیه‌های اول توسط کاربران باز شده و خوانده می‌شود.

3.نرخ تعامل و پاسخ‌دهی بالا

طبیعتاً هر چقدر میزان دیده شدن تبلیغات بیشتر باشد، نرخ تعامل و پاسخ‌گویی کاربران هم بیشتر است. با توجه به این که نرخ باز شدن تبلیغات پیامکی نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی بیشتر است، طبیعتاً نرخ تعامل و پاسخ‌گویی کاربران هم بیشتر خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها میانگین نرخ پاسخگویی کاربران در اصناف مختلف حدود 45 درصد بوده است! این یعنی اگر تبلیغات پیامکی با رعایت اصول بازاریابی پیامکی انجام شود، بازدهی و سود بسیار بالایی برای کسب‌وکارها دارد. البته حواستان باشد که در تبلیغات پیامکی زیاده‌روی نکنید؛ کاربران پیامک‌های اسپم را دوست ندارند.

4.مقرون‌به‌صرفه بودن

اگر قصد استفاده از بازاریابی پیامکی را دارید، پیش از هر چیزی باید یک پنل پیامکی تهیه کنید. پس از آن، برای ارسال پیامک تبلیغاتی تنها چیزی که باید پرداخت کنید، هزینه پیامک‌های ارسالی است. جالب است بدانید که هزینه‌های ارسال پیامک هم تنها زمانی از شما دریافت می‌شود که به دست مخاطب هدفتان برسد! یعنی اگر شماره موردنظر اشتباه یا خاموش باشد، هزینه‌ای از پنل شما کسر نخواهد شد.

5.قابلیت‌های مختلف پنل پیامکی

پنل پیامکی قابلیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهند! در واقع این ابزارها نه تنها ابزاری برای ارتباط با تعداد زیادی مخاطب هستند، بلکه قابلیت‌های جذاب دیگری هم دارند. برای مثال شما می‌توانید به بانک‌های پیامکی مختلفی که در آن شماره‌های مختلف بر اساس شهر، صنف، جنسیت و... وجود دارد، دسترسی داشته باشید.

6.قابل اندازه‌گیری بودن

اگر بخواهید از تبلیغات محیطی یا تلویزیونی استفاده کنید، هیچ ابزاری برای اندازه‌گیری آن وجود ندارد! حتی نمی‌توانید ببینید که چند نفر تبلیغات شما را مشاهده کرده‌اند، در بهترین حالت ممکن شاید بتوانید تخمین بزنید. این در حالی است که بازاریابی پیامکی کاملاً قابلیت اندازه‌گیری است.

بنابراین یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغاتی پیامکی را می‌توان قابلیت اندازه‌گیری آن دانست! با این قابلیت شما می‌توانید ببینید که پیامک دقیقاً به دست چند نفر رسیده، چند نفر آن را باز کرده‌ و چند نفر پاسخ داده‌اند. این گزارش می‌تواند کمک زیادی به بهبود بازاریابی پیامکی کسب‌وکارتان کند تا در کمپین‌های بعدی، بتوانید بازدهی بهتری دریافت کنید.

7.سازگاری با موبایل

بسیاری از روش‌های بازاریابی نیازمند نصب یک اپلیکیشن خود روی موبایل کاربران است! برای مثال اگر از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، کاربران باید یک اپلیکیشن ایمیل روی موبایل خود داشته باشند تا بتوانند ایمیل شما را مشاهده کنند. این در حالی است که بازاریابی و تبلیغات پیامکی نیاز به هیچ‌گونه ابزار خاصی روی موبایل کاربران ندارد. البته برخی از شرکت‌های تبلیغات پیامکی، اپلیکیشنی طراحی کرده‌اند که شما می‌توانید، با نصب سریع و آ‌سان، ‌تبلیغات پیامکی خود را شروع کنید.

چه اقداماتی برای انجام تبلیغات پیامکی انجام دهیم؟

 

مرحله اول) خرید پنل پیامکی

اولین قدم برای ارسال پیامک تبلیغاتی، خرید پنل پیامک است. در واقع ابزاری که با استفاده از آن می‌توانید پیامک ارسال کنید، پنل پیامکی است! پنل‌های پیامکی مختلفی وجود دارند که هر کدام، قابلیت‌ها و تعرفه‌های خاص خود را دارند.

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی

یکی از بهترین پنل‌های پیامکی که می‌توانید همین الان خریداری کنید، نیازپرداز است. نیازپرداز پنلی با امکانات فراوان در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. همچنین امکان تهیه خط اختصاصی برای کاربران وجود دارد که با کمترین هزینه می‌توانند خط اختصاصی تهیه کنند. تعرفه ارسال پیامک در نیازپرداز نسبت به رقیبان کمتر است و این موضوع به صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکارتان تاثیر زیادی دارد.

مرحله دوم) ارسال پیامک به کاربران

پس از خرید پنل پیامک، وقت آن رسیده که پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال کنید:

  • ارسال پیامک به لیست شماره کاربران کسب‌وکارتان: اگر بانک شماره کاربران کسب‌وکارتان را دارید و می‌خواهید برای آن‌ها پیامک ارسال کنید، می‌توانید شماره‌های خود را در لیست مخاطبان پنل پیامک وارد کنید.
  • ارسال پیامک به بانک شماره‌های پنل پیامکی: در پنل پیامک بانک شماره‌های مختلفی بر اساس شهر، اصناف، شغل، جنسیت و... در اختیار شما قرار گرفته است. به راحتی می‌توانید برای این دسته از کاربران پیامک ارسال کنید.

با استفاده از پیامک تبلیغاتی، کسب‌وکارتان را رونق ببخشید!

پنل پیامک قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که یکی از آن‌ها ارسال پیامک تبلیغاتی است! علاوه بر پیامک تبلیغاتی، می‌توانید در دیگر بخش‌های بازاریابی پیامکی کسب‌وکارتان هم از آن استفاده کنید.

حال اگر هم تصمیم به استفاده از پنل پیامکی برای بازاریابی پیامکی گرفته‌اید، همین الان می‌توانید یک پنل پیامک از نیازپرداز تهیه کنید. اگر سوالی دارید، می‌توانید پیش از خرید پنل پیامکی از طریق کارشناسان مطرح کنید و پاسخ سوال خود را بگیرید. سپس پنل موردنظر خود را تهیه کنید و با استفاده از بازاریابی پیامکی، کسب‌وکارتان را رونق ببخشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز