خبرگزاری کار ایران

نکات مهم هنگام خرید اسباب بازی شانسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۴۷

شانسی ها و دنیای آن ها چندسالی هست که روند صعودی را از نظر محبوبیت و فروش در بازار طی می کنند اما دلیل آن چیست و سهم ما از این روند چه چیزی می تواند باشد؟ در ابتدا بهتر است بیشتر و بهتر با این محصولات آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

اسباب بازی شانسی ها در واقع محصولات و جایزه هایی هستند که داخل جعبه شانسی ها به صورت مخفیانه و به عنوان سورپرایز جایگذاری شده اند و خریداران به صورت شانسی و رندوم آن ها را خریداری کرده و پس از باز کردن آن به دو صورت با آن مواجه می شوند.

اولین حالت به صورتی است که اسباب بازی شانسی به صورت آماده و کامل قرار داده شده است و دومین حالت زمانی است که قطعات به صورت چیده نشده قرار دارند و توسط یک دستورالعمل مخصوص به شکل بروشور تکمیل شده و به شکل نهایی می رسند. امروزه خرید این کالاها در بین تمامی سنین از جذابیت بالایی برخوردار است و حتی افرادی را می توان دید که کلکسیون های این اجناس را جمع آوری و به فروش می رسانند.

اما یک تولید کننده شانسی در استراتژی تولید محصولات باید در نظر بگیرد که هر خریدار توقع دارد که به ازای هزینه پرداخت شده، محصول یا اجناس جذاب را به دست بیاورد تا به این وسیله برای خرید بعدی هم ترغیب شود؛ اما اگر این رویه برعکس باشد و چشم خریدار در نگاه اول، محصول بی کیفیتی را ببیند، اولین و آخرین خرید او از آن برند در تمامی محصولات می شود. پس با توجه به این موضوع و با در نظر گرفتن کیفیت و دوام متریال استفاده شده و همچنین مهم ترین نکته یعنی قیمت تمام شده، از بهترین اسباب بازی شانسی ها در محصولات باید استفاده شود.

اما تولیدکنندگان در بحث تولیدات خود باید جنبه دیگری را هم در نظر بگیرند و آن هم ایجاد خلاقیت و نوآوری در اسباب بازی شانسی هاست به طوری که امروزه مختصصان می گویند نوآوری و خلاقیت حکم رمز بقا محصولات در بازار شناخته شده است.

نکات مهم در زمان خرید اسباب بازی شانسی

تنوع اسباب بازی شانسی ها بسیار گسترده است و باتوجه به سلیقه های مختلف طبقه بندی شده اند اما در زمان خرید باید یکسری نکات مهم مدنظر بگیرید تا بتوانید تمام جوانب را در زمان خرید رعایت کنید.

  1. محصولاتی که طرح ها و رنگ های جذابی دارند

رنگ ها و طرح ها نقش مهمی در جذاب و بازاریابی محصولتان دارد؛ و باعث ایجاد انگیزه خرید و ارتباط با برند می شود. انتخاب درست طرح و رنگ در اسباب بازی های شانسی شما بخشی از جنبه زیبایی شناسی و متقاعد سازی هستند.

  1. کیفیت و دوام محصولات

این را فراموش نکنید که شما همیشه برای کسب موفقیت در فروش به تایید مشتری نیاز دارید پس باید همه استاندارد های ممکن را برای خود تعیین و استفاده کنید. بهترین راه برای کنترل این مسئله، استفاده از یک واحد کنترل کیفیت کارآمد است که در آن هم کیفیت مواد ورودی تست شده و هم محصولات خروجی بررسی می شود.

  1. ایمنی

اما در خصوص ایمنی به جهت در تماس بودن مستقیم این کالاها با پوست باید نکات مهمی مثل استفاده از رنگ های غیر سمی و خوراکی و نداشتن قطعات و لبه های تیز رعایت شود.

نکات مهم هنگام خرید اسباب بازی شانسی

در سال های اخیر به جهت گسترش شانسی و اسباب بازی شانسی ها برندهای گوناگونی در جهان، تلاش زیادی برای طراحی و عرضه این محصولات می کنند. یکی از این برندهای مطرح، zuru است که در ادامه بیشتر با این کمپانی آشنا می شویم.

اسباب بازی شانسی zuru

محصولات این شرکت در واقع یک اسباب بازی عروسک نرم پولیشی هستند که در پوکه هایی متناسب با خود محصول قرار دارند. از محبوب ترین محصولات این برند می توانیم به ماهی رباتی و بادکنک آبی اشاره کنیم که در سال 2013 و 2016 پرفروش ترین کالاهای این کمپانی بودند.

zuru یک کمپانی بزرگ در هنگ کنگ است که اسباب بازی های نوآورانه را طراحی، توسعه، تولید و به بازار عرضه می کند. این برند با الهام از کودکان و بازی های تخیلی، یکی از سریع ترین شرکت های اسباب بازی در حال رشد است و به دلیل چابکی، خلاقیت و تکنیک های تولید عصر جدید شناخته شده است. این شرکت در سال 2004 در کمبریج، نیوزلند در یک گاراژ کوچک توسط نیک موبری (Nicholas James Mowbray) 18 ساله و برادر 22 ساله اش تأسیس شد. آن‌ها با وام والدین خود یک دستگاه قالب گیری تزریقی خریداری کردند و شرکتی را در گوانژو چین راه اندازی کردند. از آن زمان به بعد آن‌ها به بیش از هشتاد کشور مختلف گسترش یافته اند و مجموعه ای از مارک ها را در بخش های مختلف اسباب بازی ایجاد کرده اند.

امروز، این دو برادر به همراه خواهرشان آنا، سرپرست کمپانی zuru هستند که 5000 کارمند دارد و پیش‌بینی می‌شود فروش سالانه آن به 460 میلیون دلار در سال جاری برسد. این موفقیت این خانواده را به یکی از ثروتمندترین خانواده ها در نیوزلند تبدیل کرده است. زورو یکی از سریع ترین شرکت های اسباب بازی در حال رشد است و به دلیل خلاقیت و تکنیک های تولید جدید خود شناخته شده است. محصولات این شرکت در بیش از 120 کشور عرضه می شود.

نکات مهم هنگام خرید اسباب بازی شانسی

خرید اسباب بازی شانسی از شرکت هدهد

امروزه تنوع اسباب بازی های شانسی در بازار بسیار زیاد شده و برندهای مختلفی با قیمت های متفاوت محصولاتشان را در بازار عرضه می کنند. در این بین خرید مستقیم از تولیدی اسباب بازی شانسی برای تولید کنندگان جعبه شانسی معقولانه است اما ممکن است پیدا کردن برندی مطمئن و خوش قول کاری دشوار باشد از طرفی در حال حاضر در ایران با توجه به رویکرد خرید سنتی از بازار، خریداران زیادی از طریق گشت و گذار در بازارهای شهر برای پیدا کردن محصولی مناسب برای خرید کالای مورد نظرشان عمل می کنند که کاری دشوار و هزینه بر است؛ اما امروزه با توجه به ورود دنیای آنلاین و فروشگاه های اینترنتی، خرید به صورت سنتی شاید کمی غیرمنطقی به نظر برسد.

به همین دلیل شرکت تولیدی و بازرگانی هدهد اقدام به تولید بیش از 100 مدل اسباب بازی شانسی در طرح ها و مدل های مختلف با به‌کارگیری متریال مرغوب و با کیفیت کرده و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه کرده است. ما در این مجموعه همواره در تلاشیم با ارتقا و گسترش محصولات خود متناسب با علایق شما عزیزان بهترین کیفیت را ارائه نماییم.

اسباب بازی شانسی های تولید شرکت ما تنوع زیادی دارد و این تنوع باعث افزایش جذابیت در بین کودکان شده است. اسباب بازی های شانسی، دارای شکل ها و اندازه های گوناگونی است و قیمت آن ها نیز متفاوت می باشد و این مجموعه در ماه چند مدل اسباب بازی شانسی جدید تولید می کند که باعث بالا رفتن تنوع این محصولات می شود. به روز بودن کالاهای ما همراه با پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان، باعث شده تا شما بتوانید تجربه خرید لذت بخشی را داشته باشید.

منبع: https://hodhodtoybox.ir/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز