خبرگزاری کار ایران

بررسی جدیدترین مانیتورهای شیائومی 2023

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۵۷

خرید مانیتور گیمینگ شیائومی یکی از لازمه‌های لذت بردن از بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود. مانیتور‌های مخصوص بازی نسبت به مانیتور‌های دیگر احساس واقعی‌تری به شما منتقل می‌کنند. در میان برندهای موجود در بازار، مانیتور گیمینگ شیائومی یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. دلیل آن نیز کیفیت تصویر فوق العاده آن است.

شیائومی با تجربه طراحی و تولید تلویزیون های هوشمند پا به عرصه تولید مانیتور شیائومی نیز گذاشت. استفاده از پنل های تصویری جدید، بهرمندی از تکنولوژی های به روز و وجود درگاه های متنوع همگی دلایلی برای محبوبیت مانیتور گیمینگ شیائومی است.

نرخ بازسازی تصویر مانیتور گیمینگ شیائومی

اگر گیمر حرفه‌ای باشید و مانیتور‌های متفاوتی را امتحان کرده باشید، متوجه اهمیت بالای نرخ بازسازی در مانیتور‌های گیمینگ می‌شوید. نرخ بازسازی در خرید دیگر مانیتور‌ها نیز مورد توجه است اما به علت استفاده مانیتور برای بازی‌های سنگین این مسئله قابل اهمیت‌تر می‌شود.

نرخ بازسازی یا به اصطلاح Hz به هر اندازه بالاتر باشد، به کیفیت بازی شما اضافه می‌شود و تصاویر واقعی‌تر دیده می‌شوند؛ بنابراین بهتر است مانیتوری انتخاب کنید که نرخ بازسازی بالایی داشته باشد؛ در غیر این صورت هنگام باز کردن برنامه‌ها و بازی‌ها و یا در مواقع بازی ممکن است، زمان طولانی‌تری منتظر بمانید که این موضوع برای گیمر‌ها بسیار مهم و قابل توجه است و تاثیر بسیاری در کیفیت و بهبود بازی دارد.

مانیتور گیمینگ شیائومی 27 اینچ

مانیتور گیمینگ شیائومی 27 اینچ مدل Mi 2K با صفحه نمایش ال ای دی QHD 2K فوق العاده شفاف و سخت IPS از تکنولوژی VRR و Wide پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش دارای عمق رنگ 8 بیت بوده و قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ متنوع می باشد.

E < 2 (متوسط)

95% طیف رنگی گسترده DCI-P3

نرخ تازه سازی فوق العاده بالا 165 هرتز

تصویر فوق العاده شفاف 2560*1440

کالیبراسیون رنگ کارخانه

رنگ واقعی 8 بیتی

1 میلی ثانیه زمان پاسخ IMBC

صفحه نمایش IPS با زاویه دید گسترده

پایه چرخان

پورت USB 3.0

گواهینامه TÜV Low Blue Light

DisplayHDR” 400

قابلیت نصب روی دیوار

انتقال سریع و شارژ آسان

راحتی چشم

افزایش دامنه پویا بالا صفحه نمایش

 

مانیتور 27 اینچی شیائومی با قابلیت هایی که دارد، عملا تمامی نیازهای شما را برآورد می کند. اما اگر کیفیت تصویری بیشتر می خواهید، باید بیشتر هزینه کنید. مدلی که در ادامه بررسی کرده ایم بسیار عالی و بدون نقص است.

آیا تا به حال تاخیر در یک لحظه حساس را تجربه کرده اید؟ فریم‌های نادیده گرفته شده بسیاری از لحظات عالی را خراب می‌کنند. در مانیتور گیمینگ شیائومی Mi 2K Gaming Monitor 27، فناوری Adaptive-Sync سرعت انتقال بین کارت گرافیک و مانیتور را همگام‌سازی می‌کند، پارگی و تأخیر صفحه را از بین می‌برد و تجربه بازی روان و پایداری را ارائه می‌دهد.

مشخصات مانیتور 27 اینچ گیمینگ شیائومی 2K، با 95 درصد از گستره DCI-P3 و 100 درصد از وسعت sRGB را پوشش می‌دهد و با دقت 16.7 میلیون رنگ و بیش از 400 cd/m² را با HDR روشن نشان می‌دهد. چه از فیلم‌ها لذت ببرید و چه از عکاسی، رنگ‌هایی که واضح و دقیق ارائه می‌شوند همیشه مطلوب هستند.

مانیتور گیمینگ شیائومی مدل Curved Display 30

مانیتور 30 اینچی گیمینگ شیائومی، با صفحه نمایشLCD است. همچنین نرخ تازه‌سای تصویر 200 هرتز است.نرخ تازه‌سازی تصویر بالاتر به معنای نمایشگر نرم‌ و روان‌تر محتوا و هم‌چنین بهبود چشم‌گیر جزییات قابل رویت در نمایشگر است.

بررسی جدیدترین مانیتورهای شیائومی 2023

  • اندازه صفحه نمایش: 30 اینچ
  • نوع سطح صفحه نمایش: مات
  • زمان پاسخگویی: چهار میلی ثانیه
  • رزولوشن پنل: 1080×2560 پیکسل یا 2K
  • نرخ بازسازی تصویر: 200 هرتز
  • درگاه‌های ارتباطی: یک درگاه HDMI 2.1 + یک درگاه  HDMI 1.4
  • نسبت تصویر: 21:9

کیفیت تصویر با وضوح بالا، هر نسیم و تیغه های چمن را با جزئیات واضح آشکار می کند. اکنون می توانید از مزیت استفاده کنید و میدان را کنترل کنید، حرکات دشمن را از قبل درک کنید و حرکات خود را مطابق برنامه ریزی کنید.

انحنای 1800R برای چشمان شما مناسب تر است و تاثیر بصری قوی تر و تجربه ای همه جانبه ایجاد می کند. از یک منظره پانورامای واقعاً فراگیر لذت ببرید که شما را در میانه عمل قرار می دهد و با داغ شدن نبرد در اطراف خود هیجان را احساس کنید. مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی شیائومی حاشیه بسیار باریک نسبت صفحه نمایش به بدنه را افزایش می دهد و در عین حال نویز بصری را کاهش می دهد. همراه با نسبت تصویر 21:9 عریض، صفحه نمایش منحنی شما را احاطه می کند تا یک تجربه تماشای سینمایی همهجانبه را تجربه کنید.

فناوری AMD FreeSyncPremium در مانیتور 30 اینچ گیمینگ شیائومی، گیمرهای جدی را با یک تجربه گیم پلی روان و بدون پارگی در اوج عملکرد مجهز می کند. هیچ سازشی وجود ندارد، بازی با اطمینان با نرخ تازه سازی بالا، جبران نرخ فریم پایین و تأخیر کم.

مانیتور شیائومی مدل Xiaomi Curved Gaming Monitor 30، طیف رنگی 99% sRGB طیف وسیع تری از 16.7 میلیون رنگ زنده را ارائه می دهد. انتقال رنگ فوق‌العاده صاف صحنه‌های بازی را ارائه می‌کند و تجربه بازی همهجانبه‌ای را به ارمغان می‌آورد. فناوری DC dimming لرزش صفحه را کاهش می‌دهد و حالت نور آبی کم گواهی TÜV Rheinland را می‌توان برای فیلتر کردن نور آبی با موج کوتاه روشن کرد.

مانیتور گیمینگ شیائومی 34 اینچ منحنی

در میان مدل‌های مختلف موجود در بازار، مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی 34 اینچ Mi Curved Gaming Monitor از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  • نمایشگر 34 اینچی خمیده
  • دارای 2 عدد درگاه HDMI نسل ٢ و یک عدد درگاه DisplayPort
  • قابلیت بازسازی تصویر از 48 هرتر تا 144 هزتز
  • میزان رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 21:9
  • دارای انجنای شعاعی 1500 میلیمتر
  • دارای پنل SVA

رابط بازی 21:9 نسبت به مانیتورهای استاندارد 16:9 سی درصد دید وسیع تری ارائه می دهد. به خصوص در بازی های استراتژی زمان واقعی و شوتر اول شخص، میدان دید وسیع تر به شما امکان می دهد ابتدا پیشرفت های درون بازی را مشاهده کنید و این مزیت را به شما می دهد.

طراحی انحنای شدید 1500 شبیه به محاصره شدن توسط صفحه نمایش است و نمای پانورامایی همه جانبه را به شما می دهد. صفحه منحنی زاویه شیب بصری کمتری ایجاد می کند، به طوری که هر نقطه روی صفحه تقریبا به همان اندازه از چشمان شما فاصله دارد، کاهش اعوجاج بصری و ارائه دید واقعی تری از هر گوشه به شما.

نرخ تازه سازی بالای 144 هرتز و زمان پاسخ 4 میلی ثانیه به طور موثری باعث کاهش لکنت و شبح در بازی ها می شود. در بازی‌های تیراندازی که نیاز به واکنش‌های سریع دارند، این کار باعث می‌شود تا زمانی که سرعت آن کلید پیروزی است، قفل کردن و ضربه زدن به هدف را آسان‌تر می‌کند.

سخن پایانی

کالی ناب در تلاش است تا برای شما عزیزان بهترین و جدیدترین محصولات شیائومی را تامین کند. می توانید جهت مشاهده محصولات بیشتر به سایت کالی ناب مراجعه فرمایید.

منبع : kalinab.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز