خبرگزاری کار ایران

جدید ترین مدل های شگفت انگیز کوییک 1402 و راهنمای کامل خرید اقساطی کوییک

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۹۰

خرید خودروی اقتصادی در کشور ما می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب و کارآمد شناخته شود. اگرچه هزینه خرید خودروی صفر با هزینه خرید یک خودروی دست دوم متفاوت است، اما خرید خودروی اقتصادی به صرفه‌ترین راه برای حفظ پول و بهره‌مندی از مزایای ماشین شخصی است. فرقی نمی‌کند که صاحب یک خودرو قدیمی هستید یا برای اولین بار است که می‌خواهید ماشین بخرید، فرقی نمی‌کند متاهل باشید یا مجرد، کارمند باشید یا دانشجو؛ خرید اقساطی کوییک همیشه یک انتخاب عالی است.

خودروهای اقتصادی مانند کوییک با مصرف سوخت بسیار کم و عملکرد مطلوب و از همه مهم‌تر هزینه نگهداری مناسب، بهترین شرایط را برای مالکان خود فراهم می‌کنند. در واقع زمانی که شما خودروی اقتصادی دارید، از هزینه‌های سوخت کمتری برای رانندگی استفاده می‌کنید که این می‌تواند به شما کمک کند تا پول بیشتری صرف زندگی روزمره خود کنید. بنابراین با خرید قسطی کوییک به عنوان یک خودروی اقتصادی می‌توانید پول بیشتری صرف کسب و کار، خانواده و سایر هزینه‌های ضروری نمایید. همچنین با داشتن این خودرو در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کنید و علاوه بر اینکه مراقب جیب خود هستید، سلامت محیط زیست را نیز تامین کرده‌اید.

چرا خودرو کوییک تا این اندازه محبوب است؟

طرح‌هایی که از سوی کارخانه و بازار آزاد برای فروش اقساطی کوییک عرضه می‌شود، همواره حجم بزرگی از متقاضیان را به خود اختصاص می‌دهد؛ چراکه کوییک یکی از محبوب‌ترین خودروهای موجود در بازار خودرو کشورمان است. دلایل زیادی برای این محبوبیت وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اولین دلیل، قیمت مناسب این خودرو است. در شرایطی که اقتصاد کشور التهابات متعددی را پشت سر می‌گذارد، خرید اقساطی کوییک مساوی است با خرید یک هاچبک کراس خوش قیافه و مدرن با قیمت مناسب. بنابراین اگر ادعا کنیم که قیمت کوییک از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا این خودرو در بین مردم محبوبیت بسیاری پیدا کند، سخنی به گزافه نگفته‌ایم. با توجه به قیمت نسبتاً مناسب، این خودرو برای بسیاری از خریداران قابل دسترسی است.

دلیل دوم به کیفیت ساخت این خودرو باز می‌گردد. شما با شرکت در طرح خرید اقساطی کوییک صاحب خودرویی با ساختار محکم، دوام بالا و قطعات با کیفیت خواهید شد، عواملی که باعث شده است تا بسیاری از خریداران از این محصول تولید سایپا رضایت داشته باشند.

از دیگر دلایلی که باعث محبوبیت طرح‌های فروش قسطی کوییک شده است می‌توان به ظاهر جذاب و مدرن این خودرو، مصرف سوخت کمتر نسبت به خودروهای دیگر و همچنین قابلیت حمل بار و سفر درازمدت با آن اشاره کرد.

کوییک صفر بخریم یا دست دوم؟کدام یک منطقی‌تر است؟

خرید خودرو یکی از بزرگترین تصمیمات مالی هر فرد در زندگی است و به همین دلیل بسیاری از مردم هنگامی که مجبور به تعویض ماشین فرسوده خود می‌شوند یا قصد دارند برای اولین بار ماشینی را انتخاب کنند، با تردید روبرو می‌شوند که خودرو صفر بخرند یا دست دوم. هر یک از این دو گزینه مزایا و معایب خود را دارد که شخص خریدار باید انتخاب کند که کدام گزینه برای او بهتر است.

خرید اقساطی کوییک صفر مزایای زیادی دارد، اولین و مهم‌ترین آن تضمین کیفیت خودرو است. همچنین شرکت سازنده برای خودروهای صفر گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. به علاوه خودروی صفر از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و تمیز است و هیچ‌گونه عیب و نقصی ندارد. از سوی دیگر نباید این موضوع را فراموش کرد که اگر به جای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کوییک صفر سراغ خودرو دست دوم بروید، می‌توانید با قیمت مناسب‌تری این ماشین را از آن خود کنید و به محض خرید از آن سواری بگیرید.

 

جدید ترین مدل های شگفت انگیز کوییک 1402 و راهنمای کامل خرید اقساطی کوییک

 

اگر به جای شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک صفر سراغ نسخه دست دوم بروید، ممکن است بعد از مدتی ماشین شما کیفیت خود را از دست بدهد و نیاز به تعمیرات مکرر و هزینه‌بر داشته باشد، زیرا شما نمی‌دانید نحوه نگهداری و سبک رانندگی مالک قبلی چگونه بوده است. در نتیجه با توجه به این نکات، باید تصمیم‌گیری را به خریدار واگذار کرد، اما در هر حال در نظر بگیرید که تضمین کیفیت، هزینه‌های پس از فروش و در دسترس بودن قطعات یدکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید اقساطی کوییک صفر یا خرید از بازار دست دوم باید به ان دقت کنید.

خرید کوییک از کارخانه؛ مزایا و چالش‌ها

اولین و بزرگترین مزیت خرید هر خودرو از کارخانه، قیمت ارزان‌تر آن است. واضح است که وقتی دست واسطه قطع شود، قیمت مناسب می‌شود. این روش خرید باعث می‌شود که خریداران از جنس و کیفیت قطعات و لوازم خودرو مطمئن باشند. اما در کنار مزایای خرید خودرو از کارخانه، نکاتی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. متاسفانه خرید خودرو به صورت مستقیم از کارخانه با تحویل فوری همراه نیست. بنابراین خریدار باید مدت طولانی منتظر واگذاری ماشین خود بماند. دلیل دیگر اینکه امکان خرید اقساطی کوییک وجود ندارد، شرایط کارخانه منعطف نیست و همه هزینه تمام شده خودروها را باید یکباره پرداخت کرد.

خرید اقساطی کوییک، مزایا و معایب خرید قسطی خودرو چیست؟

خرید اقساطی کوییک یک روش متداول در بازار برای خرید ماشین است، به ویژه برای افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند یا نمی‌خواهند بخش قابل توجهی از موجودی حساب خود را خالی کنند. این روش به خریداران امکان می‌دهد که خودروی مورد نظر را با پرداخت یک مبلغ کم به صورت اقساطی تهیه کنند و هزینه‌های خود را طی چندین دوره پرداخت نمایند.

از جمله مزایای خرید قسطی کوییک می‌توان به افزایش سرعت دسترسی به خودرو، عدم نیاز به پرداخت یکباره هزینه خرید و افزایش نقدینگی در دست خریدار اشاره کرد. با خرید کوییک به صورت اقساطی، خریدار می‌تواند همزمان هزینه‌های دیگر خود مانند مسکن و تحصیل فرزندان را نیز پرداخت کند. همچنین خرید قسطی خودرو به خریداران امکان می‌دهد تا خودرویی با ارزش بالا و در کلاس بالاتر تهیه کنند، در حالی که امکان خرید نقدی آن وجود نداشت.

جدید ترین مدل های شگفت انگیز کوییک 1402 و راهنمای کامل خرید اقساطی کوییک

 

بهترین شرایط برای خرید اقساطی کوییک کدام است؟

بهترین شرایط برای خرید اقساطی کوییک بستگی به میزان حقوق ماهیانه خریدار، نوع کار و شغل متقاضی و توانایی پرداخت اقساط توسط او دارد. بنابراین بهترین شرایط خرید قسطی خودرو از فردی تا فرد دیگر متفاوت است. با این اوصاف برای خرید قسطی خودرو بهتر است ابتدا به دنبال مجموعه‌هایی باشید که پیش پرداخت کمی دارند، یعنی امکان خرید خودرو با کمترین سرمایه را نیز فراهم می‌کنند. برخی مراکز فروش اقساطی کوییک مانند فرنام خودرو علاوه بر اینکه پیش پرداخت کمی دریافت می‌کنند، قیمت خودرو را نیز منصفانه تعیین می‌کنند و سود کمتری در فروش اقساطی در نظر می‌گیرند.

همچنین بهتر است قبل از خرید خودرو، شرایط تعدادی از فروشگاه‌ها را بررسی کرده و تعداد اقساط آن‌ها را با هم مقایسه کنید. بهترین گزینه برای شما اقساط بلند مدت خواهد بود. توجه داشته باشید که برای خرید اقساطی کوییک بهتر است به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید تا از مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع خودرو، دریافت وجه بیشتر یا قراردادهای غیر قانونی در امان باشید.

برخی مجموعه‌های فروش قسطی کوییک، مانند فرنام خودرو به تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، مشاوره رایگان پیش از فروش، اقساط بلند مدت و عمل به تمام تعهدات مشهور هستند. حسن شهرت می‌تواند یک عامل تعیین کننده در انتخاب مرکز فروش خودرو باشد. با در نظر گرفتن این موارد از تمامی مزایای خرید اقساطی کوییک بهره‌مند خواهید شد، بدون اینکه به مشکلات احتمالی فکر کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز