خبرگزاری کار ایران

انواع مدل های جذاب پیراهن مشکی مردانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۶۲

انواع مدل های جذاب پیراهن مشکی مردانه

پیراهن مشکی یکی از پرطرفدارترین و پر استفاده ترین پوشاک مردانه است. چراکه متناسب با سلیقه و نیاز هر فرد، در مدل ‌های مختلفی طراحی میشن. در ادامه به 4 مورد از مدل های پیراهن مشکی مردانه اشاره میکنیم:

1. پیراهن مشکی یقه کلاسیک: این یکی از محبوب‌ ترین مدل‌ های پیراهن مردانه هست که به لباس جذابیت خاصی میبخشه و شما میتونید آن را با شلوار مشکی یا رنگ ‌های مختلف دیگه بپوشید. برای خرید پیراهن مشکی مردانه به لینک قبل مراجعه کنید.

2. پیراهن مشکی آستین دار: این مدل پیراهن به شدت شیک و جذابه و میتونه به عنوان یک پوشش روزمره در فصول مختلف استفاده بشه.

3. پیراهن مشکی آستین کوتاه: برای فصل‌ های گرمتر این مدل پیراهن مشکی مردانه بهترین گزینه است. این پیراهن با شلوار جین و یا شلوار کتان به خوبی هماهنگ میشه و میتونید به عنوان یک لباس روزمره استفاده کنید.

4. پیراهن مشکی با طرح گرافیکی: این مدل پیراهن فوق العاده شیکه و میشه در مراسم های غیر رسمی با شلوارجین و یا شلوار کتان پوشید.

انواع لباس مشکی مردانه

لباس ‌های مشکی مردانه بیشتر به دلیل شیک و ساده بودن موارد مورد استفاده قرار میگیرن. این رنگ در هر فصل از سال قابل استفاده هست و با هر سبکی سازگاری داره. در زیر انواعی از لباس ‌های مشکی مردانه رو برای شما لیست کردیم:

1. کت و شلوار مشکی: این یکی از پر استفاده ترین لباس برای لباس مردانه است. یک کت و شلوار مشکی با یک پیراهن سفید و یا رنگی مشابه، بسیار شیک و متناسب با هر موقعیتی هستش.

2. پیراهن مشکی: این لباس به دلیل شیک و سادگی آن، میتونه به عنوان یک پوشش روزانه و یا در موقعیت‌ های رسمی استفاده بشه. پیراهن مشکی مردانه اغلب با شلوار‌هایی مثل شلوار جین، شلوار کتان و شلوار پارچه ای سازگاره.

3. پالتو مشکی: این لباس به دلیل جذابیت میتونه به عنوان یک گزینه رسمی و یا روزمره استفاده بشه. پالتو مشکی با شلوار و بوت یا کفش‌ های چرمی سازگاره و میتونید با پوشیدن آنها به ظاهری خوش سلیقه و جذاب دست پیدا کنید.

4. تیشرت مشکی: یکی از مناسب ترین لباس روزمره مردانه است که با شلوار جین، شلوار اسلش و شلوار کتان به خوبی هماهنگ میشه.

بهترین روش تشخیص جنس پیراهن مشکی

شاید براتون پیش اومده که بخوایید جنس پیراهن رو تشخیص بدید و از با کیفیت بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای تشخیص جنس لباس 3 راهکار وجود داره: راهکار اول اینه که برچسب لباس رو نگاه کنید. در برچسب لباس، اطلاعاتی مثل مواد استفاده شده در ساخت پیراهن، راهنمایی برای شستشو و نگهداری و سایز پیراهن قید شده. دومین مرحله برای تشخیص جنس پیراهن مشکی مردانه، میتونید از تست تنفس پذیری استفاده کنید. در این تست، پیراهن رو روی دست خود بگیرید و بینی خود رو روی پیراهن قرار بدید و نفس بکشید. اگر هوا به راحتی از پیراهن عبور کنه، لباس از جنس پنبه و یا مواد دیگه ای هست که تنفس پذیری خوبی دارن. اما اگر پیراهن مشکی از جنس مواد مصنوعی باشه، تنفس پذیری کمتری داره و هوا به راحتی از آن عبور نمیکنه. راهکار سوم برای تشخیص جنس پیراهن مشکی مردانه، میتونید از تست مغناطیسی استفاده کنید. در این تست، یک آهنربا روی پیراهن قرار بدید. اگه پیراهن مشکی از جنس پنبه باشه، هیچ تغییری در مغناطیس روی پیراهن ایجاد نمیشه. اما اگه پیراهن مشکی مردانه از جنس پلی استر یا دیگر مواد مصنوعی باشه، آهنربا به سمت پیراهن جذب خواهد شد.

قیمت پیراهن مشکی مردانه

قیمت پیراهن مشکی مردانه بستگی به برند، جنس پارچه، طرح و مدل، سایز و محل خرید داره. شما باید علاوه بر قیمت لباس بایستی به کیفیت پارچه و دوام پیراهن نیز توجه داشه باشید. در حال حاضر فروشگاه عصر عاشورا، بانی مد و ربیع سه فروشگاه آنلاین معتبر در زمینه پوشاک و لباس‌های مردانه هستن که محصولات متنوعی به مشتریان عرضه میکنن. اگه به دنبال پیراهن باکیفیت و قیمت مناسب هستید، فروشگاه عصر عاشورا رو به شما پیشنهاد میدیم. عصر عاشورا یکی از معتبرترین فروشگاه‌ های آنلاین در ایران هست که در زمینه فروش لباس ‌های فرهنگی و مذهبی فعالیت داره.این فروشگاه در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده و از آن زمان به بعد، با ارائه ‌ی محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش حرفه ‌ای، تونسته جایگاه ویژه ‌ای در بازار فروش لباس های مردانه کسب کنه. در وبسایت عصر عاشورا میتونید انواع محصولات با کیفیت و متنوع رو با قیمت مناسب پیدا کنید. علاوه بر این، فروشگاه در تمامی نقاط ایران ارسال داره و در صورت عدم رضایت مشتری، امکان بازگشت کالا و استرداد وجه فراهم هست.

انواع مدل های جذاب پیراهن مشکی مردانه

انواع مدل های پیراهن مشکی آستین کوتاه

پیراهن ‌های مشکی آستین کوتاه در بسیاری از مواقع به عنوان یک لباس مناسب برای روزهای گرم و تابستان استفاده میشن. این پیراهن ‌ها معمولاً از جنس پارچه‌ های نازک و خنکی مثل پنبه، لینن و نخ هستن و به دلیل رنگ سیاه فوق العاده شیک و جذاب نیز به نظر میرسن. آنها را میتوان با شلوار جین، شلوارک یا شلوارهای کوتاه ترکیب کرد و به عنوان یک لباس رسمی یا غیررسمی استفاده کرد. مدل های مختلفی از  پیراهن مشکی آستین کوتاه داریم که 3 مورد از آنها را بیان میکنیم:

پیراهن مشکی آستین کوتاه با طرح های گرافیکی: این مدل پیراهن با طرح ‌های مختلف و گرافیکی، به پیراهن معمولی شیکی و جذابیت خاصی میبخشه. این پیراهن با شلوار جین و یا شلوار کتان به خوبی سازگاره و میتونه به عنوان یک پوشش روزمره و غیررسمی استفاده بشه.

پیراهن مشکی آستین کوتاه با طرح های چهارخانه: یکی از مدل ‌های پر استفاده در میان مردان هستش. این پیراهن به راحتی با شلوار جین یا شلوار پارچه ای هماهنگ میشه.

پیراهن مشکی آستین کوتاه با دکمه ‌های مخفی: این مدل پیراهن ظاهری شیک و جذابی داره. شما میتونید این پیراهن رو با شلوار مشکی و یا رنگ‌ های دیگر مثل خاکستری و نیز با کت و جلیقه بپوشید.

خلاصه مقاله

قیمت پیراهن مشکی مردانه به عوامل مختلفی مثل جنس پارچه، سایز، مدل، برند و محل خرید بستگی داره. برای خرید این نوع لباس با قیمت مناسب تر پیشنهاد میکنیم از وب سایت عصر عاشورا دیدن کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز