خبرگزاری کار ایران

نکات مهم پذیره‌نویسی مطمئن برای پیش‌خرید در منطقه 22

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۵۷

قطعا راز موفقیت در هر سرمایه گذاری دانستن نکات طلایی آن حوزه است. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را همراه با سود عالی از یک پروژه داشته باشید باید از این نکات در مسیر پذیره نویسی خود استفاده نمایید. با ما در ادامه این متن همراه باشید.

 

منطقه ۲۲ تهران جزو مناطق تازه‌ساز است که به دلیل امکانات رفاهی و گردشگری مناسب، نظر بسیاری از افراد را برای خرید ملک و زندگی به خود جمع کرده است. پیداکردن خانه ایده‌آل همیشه آسان نیست و گاهی در خرید آن چالش‌های جدی برای خریدار وجود دارد. با همه این تفاسیر، اغلب افراد به دلیل پر هزینه بودن سرمایه‌گذاری بر روی ملک، نمی‌توانند اعتماد کنند.

وقتی شما در منطقه22  تهران به دنبال پیش‌خرید ملک می‌گردید، حتماً در ابتدا و برای سرمایه‌گذاری اندک به شما پروژه‌های پذیره‌نویسی را معرفی می‌کنند.

اگر دقیق بخواهید بدانید که پروژه‌های پذیره‌نویسی چیست باید بگوییم که در واقع در این پروژه‌ها شما عضو اولیه محسوب می‌شوید و ملک را از شخص دیگری خرید نمی‌کنید؛ بلکه از تعاونی مسکن مربوطه می‌خرید. در این روش مبلغ را به آن تعاونی مسکن واریز می‌نمایید. در ابتدای کار مبلغ زمین تراکمی از شما گرفته می‌شود ثابت و قطعی است و طی چند نوبت قسط مبلغ اقساط را باید پرداخت کنید.

اگر شما هم درباره‌ نکات مهم پذیره‌نویسی مطمئن و پروژه‌های منطقه 22 سوالی دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 چرا منطقه 22  برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

یکی از دلایل اصلی که موجب مناسب‌بودن منطقه 22  برای سرمایه‌گذاری شده است، وجود دریاچه چیتگر یا همان دریاچه شهدای خلیج‌فارس است. با وجود توسعه‌های آتی این منطقه و آب‌وهوا و امکانات رفاهی که دارد، خرید ملک در این منطقه همواره روبه‌افزایش است.

در ادامه به چند پروژه پذیره‌نویسی مطمئن منطقه 22 اشاره می‌کنیم.

پروژه نارنجستان ۵ در منطقه 22

نکات مهم پذیره‌نویسی مطمئن برای پیش‌خرید در منطقه 22

در میان پروژه‌های مختلفی که در این منطقه در حال انجام است، پروژه نارنجستان ۵  به عنوان پروژه‌ای مطمئن و خوشنام از ابنیه آکام است. گودبرداری این پروژه به تازگی تمام شده و در مرحله شروع فونداسیون است.از ویژگی‌های از مزایا این تعاونی می‌توان به این مورد اشاره کرد که که پروژه‌های آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پیش خرید می‌رسند.

پروژه نارنجستان ۵ در قالب یک برج 15  طبقه ای است که 11  طبقه آن مسکونی بوده و مجموعا با 88  واحد و 88  پارکینگ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

از امکانات این پروژه می‌توان به داشتن آنتن مرکز، سالن ورزشی، سه لاین آسانسور نفربر و بالابر، نورپردازی نما، پارکینگ انباری مستقل، لابی مجلل هتلینگ و لابی من 24  ساعت، تیم حفاظت و اتاق مانیتورینگ اشاره کرد.

با توجه به پیش بینی‌ها و بررسی‌های انجام گرفته پیش بینی می‌شود این پروژه در سال 1405  به مالکین تحویل داده شود.

پروژه نیکان منطقه چیتگر

یکی دیگر از پروژه‌های واقع در منطقه 22 پروژه نیکان است که از اواخر سال 97  و اوایل سال 98 عضوگیری کرده است. از نکات مهم پروژه نیکان باید به این مورد اشاره کرد که این پروژه تنها پروژه‌ای است که در میان پروژه‌های پذیره‌نویسی فاز دوم مروارید شهر جواز ساخت دارد.

طبق آخرین اخبار از این پروژه وام آن به‌احتمال زیاد پس از انجام ۵۰ درصد عملیات عمرانی این پروژه از طریق بانک مسکن و به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان وارد پروژه می‌شود. قیمت این پروژه بر اساس این که از فاز ۱ پروژه و یا فاز ۲ پروژه خرید می‌کنید تأیید می‌شود.

پروژه نیکان شامل ۶ بلوک ۱۴ طبقه‌ای است که هر کدام از واحدهای مسکونی ۷۰ تا ۱۵۰ متر است. از مزایا اصلی این ویژگی دسترسی سریع به ایستگاه مترو، خطوط اتوبوس و تاکسی، سالن بازی کودکان، لابی شیک، سالن اجتماعات، فضای سبز، کارواش و...  است.

پروژه فرتاک منطقه 22

اگر به دنبال یک معامله سودآور باشید، احتمالا پروژه افق فرتاک نظر شما را جلب کند. این پروژه در یکی از بهترین موقعیت‌های منطقه ۲۲ واقع شده است و دسترسی آسان و فاصله کمی از مجموعه‌های منطقه ۲۲ به باغ ملی گیاهشناسی،  پارک جنگلی چیتگر، شهر بازی هزار و یک شهر، پارک آبشار تهران، بوستان جوانمردان، مرکز خرید ایران مال و دریاچه چیتگر و مرکز خرید باملند دارد.

این پروژه دارای جواز ساخت است و با توجه به این که اکثر پروژه‌های پذیره نویسی این منطقه جواز ساخت دریافت نکرده‌اند، این موضوع یک مزیت رقابتی برای پروژه نیکان محسوب می‌شود.

اگر بخواهید درباره‌ی خریدوفروش افق فرتاک دهکده المپیک بدانید، باید گفت که پرداختی آن در سه مرحله انجام می‌شود. اولین پرداختی به‌عنوان پیش‌پرداخت است. دومین پرداختی به‌عنوان اقساط ۴۸ماهه و سومین پرداختی به‌عنوان سند و تحویل ملک صورت می‌گیرد.

طبق آخرین بررسی روند پیشرفت پروژه، زمان حدودی تحویل پروژه افق فرتاک ۴ تا ۵ سال اعلام شده است و اکنون در مرحله نصب تاور قرار دارد.

 دلایل اهمیت سرمایه‌گذاری با خرید ملک

نکات مهم پذیره‌نویسی مطمئن برای پیش‌خرید در منطقه 22

در حال حاضر راه‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. اگر بخواهیم کمی عمیق‌تر به موضوع نگاه کنیم، سرمایه‌گذاری در بازار ملک، از قدیم تا به امروز به‌عنوان پشتوانه‌ای مطمئن و سودآور برای افراد بوده است.

هر روش سرمایه‌گذاری دارای مزایا و معایبی است که باید از آن اطلاع داشت. برخلاف بازار دلار و طلا که دائم در حال تغییر است، خرید ملک کم‌ترین ریسک را دارد و سرمایه شما از بین نمی‌رود. این روش با همه مزایا، معایبی هم دارد که می‌توان به نیاز به سرمایه زیاد آن اشاره کرد.

اگر هزینه زیادی برای سرمایه‌گذاری ندارید، پروژه‌های پذیره‌نویسی یکی از بهترین روش‌ها برای شما است. با این روش، می‌توانید خانه موردنظر خود را پیش‌خرید کنید. این راه نیز ریسک دارد؛ ولی با تحقیق و بررسی سابقه و پروژه‌های انجام شده تعاونی مربوطه،  می‌توانید ریسک آن را به حداقل برسانید و معادله سودآوری داشته باشید.

نکات اصلی و کاربردی پیش‌خرید واحد در منطقه 22

اولین نکته‌ای که هنگام خرید خانه در منطقه 22 باید به آن توجه نمایید بررسی زمین پروژه است. بعدازاین موضوع تعهدات سازندگان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. معمولاً در قرارداد متریال مورداستفاده، موعد تحویل، مراحل ساخت و سایر موارد را ذکر می‌کنند. باید بدانید درصورتی‌که سازندگان مفاد قرارداد را به‌درستی رعایت نکنند مشمول جریمه می‌شوند و باید جریمه دیرکرد را پرداخت نمایند.

باتوجه‌به وسعت منطقه ۲۲ و پروژه‌های برج‌سازی بسیاری که در این منطقه در حال اجرا است، خریداران و سرمایه‌گذاران پیش‌خرید ملک می‌توانند در قسمت جنوب شرقی دریاچه، محله نوساز کوهک، دور دریاچه چیتگر، قسمت شمالی اتوبان همت روبروی ایران مال، غرب دریاچه چیتگر (شهرک چیتگر) و همچنین قسمت انتهایی منطقه ۲۲ شهرک مروارید شهر را انتخاب کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با تعدادی از پروژه‌های پذیره‌نویسی پیش‌خرید در منطقه 22 و نکات آن آشنا نماییم. ازآنجایی‌که اولین قدم در خرید ملک صحبت با یک مشاور خوب است، اگر شما هم قصد خرید ملک در منطقه 22 تهران را دارید، به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم تا با مشاوره تخصصی از کادر مجرب املاک دیار 22  به‌آسانی اعتبارسنجی پروژه موردنظر خود را انجام دهید تا یک معامله پر سود و با اطمینان خاطری داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز