خبرگزاری کار ایران

با عایق استخر نانو، از نفوذ آب و رطوبت به استخر، جلوگیری کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۹۰

رنگ استخری کشسان نانو، بهترین عایق رطوبتی نانو جهت ضد آب سازی استخر می باشد. این محصول مانع نشتی و نفوذ آب استخر می شود. در این نوشته، به ویژگی ها، مزایا، کاربرد و نحوه اجرای آن اشاره می کنیم تا شما با داشتن اطلاعات کافی، اقدام به خرید این محصول فوق العاده کنید.

در محتوای زیر میخواهیم شما را با نسل جدید عایق ها به نام عایق رطوبتی استخر یا همان رنگ استخری کشسان نانو آشنا کنیم که از فناوری نانو تولید شده و توانسته است در سالیان اخیر، به یکی از بهترین عایق ها جهت آب بندی استخر و مخازن بتنی تبدیل شود. در ادامه به ویژگی ها، مزایا، کاربرد و نحوه اجرای آن اشاره می کنیم تا شما با داشتن اطلاعات کافی، اقدام به خرید این محصول فوق العاده کنید.

منبع نوشته:

https://doctornano.ir/product/nano-elastic-pool-paint/

عایق رطوبتی استخر یا همان رنگ استخری کشسان چیست؟

با ورود محصولی شگفت انگیز به بازار با نام عایق استخر نانو، دیگر نگرانی رخت بر بسته است؛ زیرا این محصول، با فناوری جدید نانو، مانع نشتی و نفوذ آب استخر می شود. عایق رطوبتی استخر با عملکرد بی نظیر و خاصیت چسبندگی فوق‌العاده ای که دارد، تمام سطوح و شکاف های موجود در استخر را پوشش می دهد و جهت آب بندی و مقاوم سازی ۱۰۰٪ استخر، مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است که این محصول پر طرفدار از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد و به همین سبب، در برابر عوامل جوی و شیمیایی کاملا مقاوم بوده و در انواع سطوح قابل اجرا است. شما با عایق بندی استخر با محصول نانو، می توانید استخر خود را در برابر نفوذ آب، نوسانات دما، ایجاد خزه، جلبک و هرگونه باکتری محافظت کنید. عمر و دوام عایق های رطوبتی از دیگر دغدغه های افراد است‌؛ باید بگوییم که رنگ استخری نانو به مشتریان ثابت کرده است که انتخاب درستی انجام دادند و دغدغه آن ها را با دوام بسیار بالای خود، برطرف نموده است. عایق استخری نانو در رنگ های مختلف عرضه می شود. اما عمدتا رنگ و شکل ظاهری آن ها آبی و سفید است.

ویژگی و مزایای عایق استخری نانو:

  1. قابلیت کشسانی و چسبندگی فوق‌العاده ای دارد.

  2. دارای خاصیت آنتی باکتریال، ضد جلبک و خزه می باشد.

  3. در برابر اشعه فرابنفش و تابش مستقیم نور آفتاب مقاوم است.

  4. در برابر خوردگی و سایش مقاومت بالایی دارد.

  5. در شرایط محیطی و دمای بسیار پایین و بالا، سازگار و قابل اجرا است.

  6. دارای خاصیت تنفس پذیری می باشد.

  7. مانع اتلاف انرژی و دما می شود.

  8. ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد‌.

  9. از قابلیت ترمیم و اجرای چند مرحله ای برخوردار می‌ باشد.

  10. محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه است.

  11. ارگانیک و سازگار با محیط زیست می باشد.

  12. دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت است.

  13. دارای قابلیت اجرای آسان و خشک شدن سریع در دمای محیط می باشد.

  14. رنگ آمیزی مخازن و استخرها با رنگ استخری نانو، در کنار مقاوم و ضد آب شدن آن ها، زیبایی بصری آن ها نیز دو چندان می شود.

با عایق استخر نانو، از نفوذ آب و رطوبت به استخر، جلوگیری کنید

نحوه اجرای رنگ استخری نانو :

- در ابتدا، برای استحکام بخشیدن به عایق، حتما به یاد داشته باشید که سطح مورد نظر خشک و عاری از هرگونه آلودگی و رطوبت باشد‌‌.

- جهت عایقکاری استخر با مواد نانو، ابتدا تمام سطح استخر را در دو مرحله با رزین آب بند اکریلیکی که از مواد نانو تشکیل شده است، ماساژ می دهیم و پس از آن، سطح استخر را در دو مرحله با رنگ استخری نانو در فاصله 4 تا 6 ساعت نسبت به یکدیگر و به صورت عمودی پوشش می دهیم. جهت ماندگاری و مقاوم سازی بیشتر استخر، می توانید بین دو لایه از مش فایبرگلاس استفاده کنید.

- زمان خشک شدن عایق نانو بر روی استخر، با در نظر گرفتن دمای محیط، بین 48 تا 72 ساعت می باشد.

- در صورتی که بخواهید سطح استخر را که قبلا نیز با مواد نانو عایقکاری شده است، آب بندی کنید، بایستی دقت کنید که سطح پوسته پوسته نشده باشد. اگر اینگونه است، بایستی قبل از اجرا، سطح را با مواد ترمیم کننده و چسب بتن ترمیم کنید و سپس مسطح سازی کنید. 

<div id="30533543838"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/wIZC6?data[rnddiv]=30533543838&data[responsive]=yes"></script></div>

کاربرد رنگ استخری کشسان در انواع استخر:

همان طور که می‌دانید، عایق استخر در آب بندی و پوشش دهی کامل کف و دیواره های استخر، جهت جلوگیری از اتلاف انرژی، نشتی و نفوذ رطوبت کاربرد دارد‌. لازم به ذکر است که رنگ استخری نانو با توجه به نوع استخر و مصالح به کار رفته، کاربری مختلفی دارد؛ از همین رو در ادامه به عایق بندی انواع استخر پرداخته ایم.

عایق بندی استخر شنا:

به دلیل ساخت استخر با مصالح سیمان و بتن که خاصیت نفوذ پذیری بالایی دارند، پس از احداث استخر شنا، باید به فکر مقاوم سازی و نگهداری از آن باشیم تا سطح آن در برابر آب و نفوذ رطوبت پوشش داده شود. با آب بندی استخر به وسیله عایق نانو و پوشش دهی تمام سطوح مانند کف، درز و شکاف ها، دیواره و لبه های استخر، دیگر شاهد به هدر رفتن آب و تغییر دمای آن نخواهید بود‌. شایان ذکر است که این محصول در دمای بسیار پایین و بالا مقاوم است و اشتعال زا نیست و همچنین خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی آن موجب شده است تا به راحتی در جهت های مختلف، بتوان عایق بندی استخر را اجرا نمود.

عایق بندی استخر کشاورزی:

از آنجایی که استخرهای کشاورزی در مواردی چون جمع آوری آب کاربرد دارند، بسیار حائز اهمیت است که چه نوع موادی را برای پوشش دهی آن انتخاب می کنیم. بایستی حتما از عایقی استفاده کنیم که دارای خاصیت ضد خزه و جلبک و آنتی باکتریال باشد تا تعادل شیمیایی آب را بر هم نزند و از اتلاف و نشتی آب کاملا جلوگیری کند. عایق استخر نانو، بهترین گزینه جهت پوشش دهی استخر کشاورزی می باشد.

عایق بندی استخر پرورش ماهی:

یکی از حساس ترین و مهم ترین نوع استخر در عایق کاری، استخر پرورش ماهی می باشد‌. این نوع استخر را نمی توان با هر عایقی پوشش داد، به دلیل اینکه آب موجود در استخر از موادی چون کلسیم، فسفر و پتاسیم برخوردار است و ممکن است مواد به کار رفته در عایق ها، برای حیات آبزیان بسیار مضر و خطرناک باشد‌. خوشبختانه محصولاتی همچون عایق استخری نانو جهت عایق بندی استخر پرورش ماهی به بازار عرضه شده است که با فرمولاسیون ویژه و بسیار تخصصی، محیطی کاملا سالم و بدون ضرر برای ماهی و هرگونه موجود آبزی را به ارمغان می‌ آورند.

با عایق استخر نانو، از نفوذ آب و رطوبت به استخر، جلوگیری کنید

 

رنگ استخری نانو را از کجا بخریم؟

توجه کنید که برای عایق بندی استخر، باید کیفیت و مرغوبیت رنگ استخری و نوع آن را در اولویت قرار دهید‌ تا انتخاب مطلوبی داشته باشید. بهتر است برای انتخاب صحیح از متخصصان این حوزه مشاوره بگیرید تا دیگر نیاز به هزینه های کلان و مجدد نباشد. شرکت دانش بنیان دکترنانو یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید، فروش و اجرای محصولات نانو ساختمانی می باشد که می توانید از محصولات آن ها جهت عایق بندی استخر و دیگر سطوح ساختمانی خود استفاده کنید. زیرا محصولاتشان هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم اصل و دارای گارانتی هستند. همچنین می توانید قبل از خرید محصول و اجرا، از آن ها مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

در آخر:

کما اینکه در توضیحات اشاره کردیم، محصول عایق استخر با تکنولوژی توسعه یافته نانو، در دنیای مدرن امروزی طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که می تواند به شما در عایق کاری و پوشش دهی کامل سطوح که در معرض رطوبت و مایعات هستند، کمک به سزایی کند. مقاوم سازی استخر و ضد آب نمودن آن از مؤلفه های بسیار مهم می باشد و این محصول، با در نظر گرفتن مؤلفه و پارامترهای مهم، از وارد شدن خسارات جبران ناپذیر، جلوگیری می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز