خبرگزاری کار ایران

بهترین رنگ فرش برای سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۷۵

هنگام خرید فرش، یکی از سوالات متداول این است بهترین فرش برای خانه چه ابعادی است و اینکه فرش چه رنگی بخریم؟ واقعیت این است که انتخاب طیف رنگ، موقع تغییر دکوراسیون و یا خرید فرش جهیزیه یک انتخاب سخت است. در این مقاله به بررسی نکاتی در مورد انتخاب بهترین رنگ فرش و مناسب‌ترین ابعاد فرش ماشینی پرداخته ایم.

همچنین یکی از معتبرترین فروشگاه های تهران برای خرید فرش به قیمت تولید کننده معرفی می‌کنیم.

 

بهترین ابعاد فرش کدام است؟

  • اندازه فرش برای اتاق نشیمن کاملا بستگی به سلیقه افراد دارد. برخی ترجیح می دهند که یک قالیچه کوچک جلوی مبل پهن کنند ولی در مقابل عده ای هم تمایل دارند با فرشهای بزرگتر خانه را فرش کنند. چند نکته وجود دارد که باید رعایت شود.

  • اندازه فرش باید با مبلمان شما تناسب داشته باشد. پوشاندن کل خانه با فرش، زیبایی دکوراسیون را از بین می برد.

  • ابعاد فرش روی قیمت آن تاثیر می گذارد مثلا قیمت فرش ماشینی 6 متری ارزانتر از فرش 12 متری است. پس با انتخاب ابعاد فرش کوچک تر، حمل و نقل راحت تر است و هزینه ها هم مدیریت می شود.

  • فرش زیر ناهار خوری  باید حداقل ۷۵ سانتی متر از خط لبه میز بیرون بزند. بنابراین اندازه ایده آل حداقل ۱.۵۰ متر طولانی تر یا پهن تر از میز است.

  • فرش گرد یا ابعاد قالیچه می تواند دکوراسیون را مدرن و زیبا کند.

 

نحوه انتخاب رنگ فرش

وقتی نوبت به انتخاب رنگ فرش می‌رسد، اولین سوالی که باید بپرسید این است که آیا فرش به مرکز اتاق تبدیل می‌شود مکمل سایر عناصر تزئینی است؟ اگر قرار است فرش به سنگ بنای دکور تبدیل شود، وقتی وارد اتاق می شوید، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به شدت با رنگ های دیگر تضاد داشته باشد. از سوی دیگر اگر می‌خواهید فضایی متعادل و با همان رنگ‌ها ایجاد کنید، باید رنگی را هماهنگ با رنگ های به کار رفته در دکور اتاق انتخاب کنید.

بهترین رنگ فرش برای سال 1402

نمونه فرش کرم از طرح های پر فروش ماهورمارکت

02138437

 

 رنگ فرش گرم یا سرد؟

رنگ هایی که برای دکوراسیون خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم هستند و بر روحیه و راحتی شما تاثیر می‌گذارند. رنگ‌های گرم محرک هستند، در حالی که رنگ‌های سرد فضایی با آرامش را ایجاد می‌کنند. از دوران مدرسه مقیاس رنگی را به یاد خواهید آورد که قرمز، زرد، نارنجی و کرم به عنوان رنگ گرم طبقه بندی می‌شود، در حالی که طوسی، سبز و آبی به عنوان رنگ سرد طبقه‌بندی می‌شود. در حالی که فرش ظاهر کلی اتاق را تکمیل می‌کند، با این وجود به احساس گرم یا خنکی کمک می‌کند.

تک رنگ یا چند رنگ؟

فرش رنگی ساده را انتخاب می کنید یا فرشی با نقش و نگار غنی و تنوع رنگ زیاد؟ باید در نظر داشته باشید که یک فرش تک رنگ جلوه ای مدرن و مینیمال می دهد، در حالی که یک فرش پر از رنگ و طرح - مانند فرش طرح افشان - به ظرافت و زیبایی معنا می شود و بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب است.

روشن یا تیره؟

انتخاب شدت رنگ یکی دیگر از جنبه های مهمی است که باید هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ فرش مورد توجه قرار گیرد. در حالی که فرش ماشینی با نخ اکریلیک به دلیل کیفیت و نوع موادی که از آن ساخته شده اند در برابر لکه ها بسیار مقاوم هستند، ارزیابی استفاده از آنها در داخل اتاق و همچنین در نظر گرفتن میزان رفت و آمد در آن فضا بسیار مهم است.

به عنوان مثال، هر چه فرش بیشتر در معرض رفت و آمد باشد، احتمال اینکه در نهایت چیزی روی آن بریزد بیشتر است. بنابراین یک فرش تیره انتخاب خوبی برای یک راهرو یا ورودی خواهد بود، در حالی که فرش های رنگ روشن در اتاق خواب ایده آل هستند.

بهترین رنگ فرش برای سال 1402

نمونه فرش فانتزی از برند ماهور

02138437

 

فرش مناسب  با مبل یا صندلی راحتی طوسی

مبل طوسی مانند یک بوم سفید است وقتی نوبت به دکوراسیون می رسد، می توانید هر کاری انجام دهید. از آنجایی که مبل طوسی شما بسیار خنثی است، می‌توانید در مورد فرش هم کاملاً جلو بروید و راحت هر رنگی از فرش را که باب میل شما هست انتخاب کنید. یک فرش طوسی با اکسسوری های رنگی مثل خردلی هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

فرش مناسب  با مبل یا صندلی قهوه ای

آیا یک مبل قهوه ای شیک در خانه دارید که مثلاً از چرم یا پارچه مخملی زیبا ساخته شده؟ این نوع فرش ته رنگ گرم دارد و کاملاً با یک فرش در رنگ های گرم ترکیب می شود.

از نظر طرح ها می توانید فرش مدرن اسپرت و ساده تک رنگ انتخاب کنید تا فضای آرام تری در خانه خود ایجاد کنید.

فرش مناسب با مبل یا صندلی سبز

یک رنگ زیبا و جاودانه برای انتخاب مبل قطعا رنگ سبز است. مبل سبز به خودی خود چشم نواز است، بنابراین بهتر است مطمئن شوید که فرش دارای سایه خنثی باشد. در مورد رنگ فرش، سفید ترکیب شده با سیاه، طوسی یا سبز تیره می تواند انتخاب مناسبی باشد .

اگر یک رنگ برجسته، به عنوان مثال زرد اخرایی یا صورتی اضافه کنید، گرمای بیشتری ایجاد می کنید.

ماهورمارکتی فروشگاهی با 300 طرح متنوع  فرش ماشینی

بعد از انتخاب رنگ و سایز فرش ، باید به سراغ یک برند معتبر با فرش های با کیفیت رفت.

فرش ماهور از نمونه فرش ها کاشان است که کلیه محصولات خود را هر ساله در نمایشگاه آلمان به نمایش می گذارد.

در فروشگاه ماهورمارکت نمونه های فرش های ماهور را در انواع شانه تراکم ها و قیمت های مختلف می توانید ببنید. mahoormarket.com

تمامی فرش ها داری گارانتی معتبر شرکتی هستند.

فروشگاه فرش ماهور مارکت به صورت حضوری و آنلاین در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است.

برای خرید آنلاین شما می توانید با مراجعه به سایت ما به نشانی www.mahoormarket.com  تمامی طرح های موجود در سایت را به راحتی مشاهده کنید و بدون تلف کردن وقت، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

در ماهور مارکت مجموعه ای بزرگ از متنوع ترین نقشه ها و ترکیب رنگ ها و همچنین فرش مدرن و جاودانه طرح هایی را خواهید دید که چشم نواز هستند که با مشاوره رایگان کارشناسان ما به صورت آنلاین و در نظر گرفتن دکوراسیون منزل شما به بهترین شکل ممکن برای انتخاب فرش مناسب راهنمایی می کنند.

اگر مایل هستید خرید حضوری داشته باشید در تهران می توانید به ماهور مارکت مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۳۸۴۳۷ یا ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

با خرید فرش از ماهور مارکت به صورت رایگان فرش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز