خبرگزاری کار ایران

در سال 2023 باید منتظر چه گوشی‌هایی باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۷۷

معمولا هر ساله کمپانی‌های معروف در جهان، گوشی‌هایی را معرفی و به بازار عرضه می‌کنند که پرچمدار محسوب می‌شوند. کمپانی‌های آیفون، سامسونگ و شیائومی در این زمینه جزو پرچمداران محسوب می‌شوند و معمولا هر ساله گوشی‌های جدیدی با قابلیت‌های پیشرفته و منحصربه‌فرد روانه بازار می‌کنند. استفاده از این گوشی‌های موبایل می‌تواند تجربه جدید و شگفت‌انگیزی برای شما باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم گوشی‌های جدیدی که در سال 2023 معرفی می‌شوند را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز علاقمند به این موضوع هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین گوشی‌های 2023

گوشی‌های موبایل 2023 با پردازنده‌های بسیار قوی که دارند، گزینه مناسبی برای انجام کارهای سنگین و بازی‌های پر حجم محسوب می‌شود. اگر شما از تلفن همراه خود برای کسب و کار خود یا انجام کارهای سنگین استفاده می‌کنید، بهتر است تلفن موبایلی خریداری کنید که از قابلیت‌های بالایی برخوردار باشد.

Xiaomi 13 گوشی موبایل

  • دارای رم 8 و 12 گیگابایت

  • دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2

  • دارای حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت

  • دارای باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر و شارژر فوق سریع 67 وات

  • دارای دوربین عقب با کیفیت 50+10+12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل

اگر در مقابل خرید محصولات چینی گارد می گیرید، بهتر است کمی صبر کنید. گوشی شیائومی قرار است نظر شما را نسبت به همه چیز تغییر دهد. زیرا نه بی کیفیت است، نه قیمت چندان بالایی دارد و نه در بازار ایران ناشناخته مانده است. از قابلیت‌های گوشی موبایل xiaomi 13 داشتن پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است. این پردازنده به شما امکان انجام کارهای سنگین با این گوشی را می‌دهد. اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به فیلم دیدن دارید، کیفیت این تلفن همراه بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. شارژر فوق سریع این گوشی در مدت زمان 38 دقیقه تلفن همراه را شارژ خواهد کرد. همچنین بازدهی باتری این گوشی موبایل بسیار عالی است. همه‌ این قابلیت‌ها باعث شده است که گوشی شیائومی 13 جزو یکی از بهترین گوشی‌های سال 2023 محسوب شود.

گوشی موبایل شیاومی 13 پرو

  • دارای رم 8 و 12 گیگابایتی

  • دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2

  • دارای حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت

  • دارای باتری 4830 میلی‌آمپر و شارژر فوق سریع 120 وات

  • دارای دوربین سه‌گانه با کیفیت 50.3+50+50 و دوربین جلو با کیفیت 32 مگاپیکسل

گوشی شیائومی 13 پرو از نظر ظاهری شباهت زیاد با شیائومی 13 دارد. لبه‌های این گوشی موبایل به صورت خمیده طراحی و ساخته شده‌ است. این نسخه از گوشی‌های شیاومی جزو گوشی‌های خوش دست به شمار می‌رود. مدت زمان لازم برای شارژ شدن این گوشی تنها 20 دقیقه است. نسخه 128 گیگابایتی شیائومی 13 پرو دارای حافظه از نوع UFS 3.1 است. نسخه 256 و 512 گیگابایتی این گوشی دارای حافظه UFS 4.0 است. جهت مشاهده انواع گوشی شیائومی به همراه لیست قیمت روی لینک زیر کلیک کنید:

https://gholab.ir/fa/فیلتر/گوشی-موبایل/brand/xiaomi-شیائومی

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54

  • دارای اسپیکر استریو

  • دارای رم 6 و 8 گیگابایتی

  • دارای دوربین جلو 32 مگاپیکسلی

  • دارای حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی

  • دارای باتری 5000 و شارژر سریع 33 وات

گوشی های تولید برند سامسونگ نیاز به تعریف و حتی معرفی ندارند. گوشی سامسونگ از جمله پر استفاده ترین و بهترین گوشی های موبایل به شمار می‌آید. هر مدلی از گوشی‌های این برند در دستان شما باشد، باید بدانید که در حال استفاده از تاپ ترین برند در دنیا هستید. این جملات صرفا ادعایی پوچ و توخالی نیستند! کمپانی سامسونگ تمرکز خود را برای افزایش کیفیت نمایشگر و دوربین گوشی گذاشته است. تا به حال اطلاعات دقیقی درباره قیمت این گوشی موبایل ارائه نشده است. اما انتظار می‌رود همانند رده‌های قبلی گوشی‌های این کمپانی، قیمتی بین 350 تا 450 دلار داشته باشد. Galaxy A54 دارای اندروید 13 و رابط کاربری One Ui 5 است. بر طبق اطلاعات تراشه استفاده شده در این تلفن همراه همان Exynos 1380 است که برای برخی دیگر از گوشی‌های سامسونگ نیز استفاده شده است. پردازنده این گوشی با سرعت 2.4 مگاهرتز تجربه‌ای متفاوت به هنگام استفاده از این گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جهت مشاهده قیمت و خرید جدید ترین مدل های گوشی سامسونگ روی لینک زیر کلیک کنید:

https://gholab.ir/fa/فیلتر/گوشی-موبایل/brand/samsung-سامسونگ

پوکو F4 جی تی

  • دارای رم 8 و 12 گیگابایتی

  • دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1

  • دارای حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی

  • دارای باتری 4700 میلی‌آمپر با شارژر 120 وات

  • دارای دوربین عقب 64+8+5 و دوربین جلو 20 مگاپیکسلی

این گوشی با داشتن صفحه نمایشگری که دارد، برای فیلم دیدن بسیار مناسب است. پردازنده این گوشی به شما این امکان را می‌دهد که بدون هنگ کردن از گوشی موبایل استفاده کنید. شارژر فوق سریع، این گوشی را در مدت زمان 17 دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند.

گلکسی Z Flip 4

  • رم 8 گیگابایتی

  • دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1

  • دارای حافظه 128، 256 و 512 گیگابایت

  • دارای باتری 3700 میلی‌آمپر و شارژر 25 وات

گوشی موبایل پلپسی زد فلیپ 4 جزو گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود. در ساخت این تلفن همراه لولای قدرتمندی به کار رفته است؛ از این رو هیچ گونه مشکلی برای باز و بسته کردن آن پیش نمی‌آید. با وجود اینکه گوشی گلکسی زد فلیپ 4 جزو پرچمداران محسوب می‌شود، اما معایبی هم دارد. برای مثال این تلفن همراه سیستم خنک‌کنندگی خوبی ندارد و معمولا با نیم ساعت کار کردن مداوم دمای آن بالا می‌رود. همچنین سرعت شارژ این گوشی چندان بالا نیست.

در سال 2023 باید منتظر چه گوشی‌هایی باشیم؟

APPLE iPhone 15

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه آیفون 14 به بازار نگذشته است که صحبت عرضه گوشی موبایل APPLE iPhone 15 بر سر زبان‌ها افتاده است. بر طبق آمارهای به دست آمده نسخه 14 این گوشی طرفدار زیادی ندارد و بسیاری از افراد ترجیح داده‌اند، به جای خرید آیفون 14 منتظر ایفون 15 بمانند. بر طبق گفته‌های گورمن اپل در سال 20203 به جای آیفون 15 پرومکس، آیفون 15 الترا معرفی خواهد شد. گفته می‌شود آیفون 15 دارای دوربین پریسکوپی است و با استفاده از لنزهای تله فوتوی قدرت زوم بسیار بالایی دارد.

بر طبق شایعات احتمالا این نسخه جدید از گوشی‌های آیفون دارای 4 دوربین است که مجهز به حسگر 16 مگاپیکسلی است. این دوربین به کاربران امکان فیلمبرداری با کیفیت 8k را می‌دهد. تراشه به کار رفته در آیفون 15 از نوع A17 است که قدرت پردازش بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار کمی دارد. احتمالا آیفون 15 نسبت به رقیبان خود ظرفیت باتری کمتری دارد. احتمال می‌رود در مهرماه سال 1402 این گوشی معرفی شود و قیمتی حدود 1199 دلار خواهد داشت. از تغییرات این نسخه از آیفون می‌توان به استفاده از پورت USB اشاره کرد.

در عین حال که گوشی های آیفون بسیار محبوب هستند، در بازار ایران تحت عنوانِ «گرانترین گوشی» شناخته می شوند. با این حال با عرضه‌ی هر نسخه از گوشی آیفون و افزایش قیمت ِآن به علت نوسانات بازار ارز، نه تنها تعداد مشتاقان خرید ِ آنها کمتر نمی شود که هیچ. بلکه روز به روز به تعدادشان افزوده می شود. برای خرید گوشی آیفون می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://gholab.ir/fa/فیلتر/گوشی-موبایل/brand/apple-اپل

در سال 2023 باید منتظر چه گوشی‌هایی باشیم؟

جمع‌بندی

به خاطر داشته باشید که اینها تنها تعدادی از بهترین گوشی های آینده هستند. ما روی مواردی تمرکز کرده‌ایم که بیشتر منتظرشان هستیم. لازم به یادآوری است که صنعت همچنان به پیشروی خود ادامه می دهد، بنابراین مطمئن هستیم که در شش ماه آینده اعلامیه های هیجان انگیز دیگری نیز وجود خواهد داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز