خبرگزاری کار ایران

برای خرید دستگاه بخور، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن کجا مراجعه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۴۵

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که دوران نقاهت پس از بیماری عزیزان یا خودشان را در منزل سپری کنند تا هم هزینه های شان کاهش پیدا کند و هم دور از محیط عفونی بیمارستان بهبود پیدا کنند.

افراد برای بهبود حال شان در منزل به تعدادی تجهیزات پزشکی نیاز دارند، در صورتی که افراد به صورت مداوم به استفاده از تجهیزات پزشکی نیاز داشته باشند لازم است که این تجهیزات خریداری شود.

خرید دستگاه بخور، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن

در این مطلب به معرفی مرکز مجاز و معتبر برای فروش و اجاره لوازم و تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه بخور، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن می پردازیم.

خرید تجهیزات پزشکی از تجهیز سلامت

تجهیز سلامت مرکز مجاز و معتبر فروش و اجاره تجهیزات پزشکی در تهران است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

در صورت نیاز به تجهیزات پزشکی همچون دستگاه بخور، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن می توانید این تجهیزات را از مرکز تجهیز سلامت خریداری کنید.

چرا خرید تجهیزات پزشکی را از تجهیز سلامت انجام دهیم؟

  1. تجهیز سلامت دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت است.
  2. کلیه تجهیزاتی که در این مرکز به فروش می رسند از استاندارد بالایی برخوردارند.
  3. قیمت تجهیزاتی که در این موسسه به فروش می رسند مناسب بوده و مقرون به صرفه می باشد.
  4. امکان دریافت مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان این مجموعه وجود دارد.

خرید دستگاه بخور

خرید دستگاه بخور در کیفیت های متنوع با بهترین قیمت ها از مرکز تجهیز سلامت امکان پذیر می باشد، می توانید به صورت آنلاین و حضوری دستگاه بخور مورد نظرتان را با توجه به مساحت فضایی که در آن از دستگاه استفاده می کنید خریداری نمایید.

خرید انواع دستگاه بخور از تجهیز سلامت

دستگاه بخور در ظرفیت های متنوع و انواع مختلفی عرضه شده و به فروش می رسد، به طور کلی دستگاه بخور در دو نوع سرد و گرم وجود دارد، که هر یک از این دو نوع دارای مدل های تبخیری یا اولتراسونیک می باشند، در این بخش به معرفی هر یک از انواع دستگاه بخور خواهیم پرداخت.

برای خرید دستگاه بخور، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن کجا مراجعه کنیم؟

دستگاه بخور سرد و انواع آن

امکان استفاده از دستگاه بخور سرد در تمامی فصول سال به ویژه فصل بهار و تابستان وجود دارد، بخاری که توسط این دستگاه تولید می شود هم دما با محیط است، از این جهت امکان استفاده از این دستگاه در تمامی فصل ها وجود دارد.

دستگاه بخور سرد مصرف انرژی کم و ایمنی بیشتری نسبت به دستگاه بخور گرم داشته و مناسب خانواده هایی است که سالمند و کودک دارند، عملکرد دستگاه بخور سرد به دو نوع تبخیری و اولتراسونیک تقسیم می شود.

دستگاه بخور گرم و انواع آن

دمای بخاری که توسط دستگاه بخور گرم ایجاد می شود بالاتر از محیط است، از این جهت استفاده از این دستگاه بخور در فصول سرد سال توصیه می شود.

ممکن است این دستگاه برای کودکان و سالمندان ایمنی کمتری نسبت به دستگاه بخور سرد داشته باشد و انرژی بیشتری را مصرف کند، عملکرد دستگاه بخور گرم به دو نوع تبخیری و اولتراسونیک تقسیم می شود.

فواید استفاده از دستگاه بخور چیست؟

  1. دستگاه بخور دستگاهی است که به عنوان مرطوب کننده فضا کار می کند.
  2. استفاده از دستگاه بخور موجب رفع سرفه های خشک و مداوم می شود.
  3. استفاده از این دستگاه رطوبت پوست های خشک را کاهش می دهد.
  4. استفاده از این دستگاه از طریق ایجاد رطوبت در سینوس ها موجب از بین رفتن سردرد می شود.
  5. با استفاده از دستگاه بخور می توان تارهای صوتی تحریک شده در اثر خشکی هوا را بهبود بخشید.
  6. امکان ترمیم ترک لب ها در اثر خشکی هوا و از بین رفتن تحریکات بینی نیز با استفاده از دستگاه بخور وجود دارد.
  7. استفاده از دستگاه بخور در کاهش خشکی محیط نیز مؤثر است.
  8. استفاده از دستگاه بخور از طریق برطرف کردن التهابات گلو، سرما خوردگی در افراد را به سرعت بهبود می ‌بخشد.

خرید اکسیژن ساز

امکان خرید اکسیژن ساز در برند ها، ظرفیت ها و قیمت های متفاوت به صورت آنلاین و حضوری از فروشگاه تجهیز سلامت وجود دارد، بسیاری از افراد که به صورت دائم نیاز به اکسیژن تراپی دارند می توانند این دستگاه را با توجه به دستور پزشک خریداری کنند.

خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز از تجهیز سلامت

اکسیژن ساز انواع مختلفی دارد که از آن ها در شرایط متفاوتی استفاده می شود، دو نوع ثابت و پرتابل از مهم ترین انواع اکسیژن ساز ها می باشند که مطابق با ظرفیت و نوع مکانیزمی که دستگاه دارد تعیین می شوند.

برای خرید دستگاه بخور، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن کجا مراجعه کنیم؟

خرید اکسیژن ساز ثابت

اکسیژن ساز ثابت نوعی از این دستگاه است که معمولاً دارای ظرفیت های 3، 5 و 10 لیتری بوده و به عنوان وسیله ای خانگی از آن استفاده می شود، امکان تولید اکسیژن به دو صورت پالسی و پیوسته از طریق این نوع از دستگاه وجود دارد.

فشار اکسیژنی که از این دستگاه دمیده می شود با توجه به نظر پزشک قابل تغییر می باشد، در نوع پالسی این دستگاه در بازه های زمانی تعیین شده به تولید اکسیژن پرداخته و نوع پیوسته آن بدون هیچ گونه توقف به تولید اکسیژن می پردازد.

خرید اکسیژن ساز پرتابل

اکسیژن ساز پرتابل دستگاهی قابل حمل است که سبک تر از نوع ثابت بوده و حجم کمتری نیز دارند، امکان حمل و جا به جایی این دستگاه وجود دارد و با برق و باتری کار می کند.

مزایای استفاده از اکسیژن ساز چیست؟

مهم ترین مزیت دستگاه تولید اکسیژن با خلوص بالا می باشد، استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد و امکان تولید اکسیژن به صورت شبانه روزی و پیوسته با استفاده از این دستگاه وجود دارد، اکسیژن ساز گردش خون بدن انسان را تصفیه کرده و از فشار خون در افراد جلوگیری می کند.

کپسول اکسیژن

از کپسول اکسیژن جهت اکسیژن تراپی برای افراد بیماری که مشکلات ریوی و تنفسی دارند و افراد کوهنوردی که در ارتفاعات فعالیت می کنند استفاده می شود.

یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین تجهیزات پزشکی که هم در منزل و هم در بیمارستان قابل استفاده می باشد، کپسول اکسیژن است، کپسول اکسیژن به تولید اکسیژن به صورت مقطعی پرداخته و در صورت اتمام نیاز به شارژ مجدد دارد.

ظرفیت کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن با بدنه های آلومینیومی و فولادی ایرانی و چینی در ظرفیت های 40، 30، 20، 10، 5 و 2 لیتری وجود دارد که باید با توجه به دستور پزشک خریداری شود.

امکان استفاده بیشتر از کپسول اکسیژنی که دارای حجم بیشتری در مقایسه با کپسول حجم کمتری است وجود دارد، استفاده از کپسول اکسیژن با تجویز پزشک دارای مزایای بسیاری است و هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت.

خرید کپسول اکسیژن

امکان خرید کپسول اکسیژن به صورت حضوری و آنلاین در فروشگاه تجهیز سلامت وجود دارد، در صورت نیاز به مشاوره رایگان می توانید از کارشناسان موسسه تجهیز سلامت کمک بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز