خبرگزاری کار ایران

جهش 5 درصدی قیمت دمپایی و صندل در بازار کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۸۸

در اواخر سال 1401 با جهت 5 درصدی در قیمت دمپایی و صندل مواجه بودیم که تمامی تولیدکنندگان این حوزه علت افزایش قیمت را بالا رفتن قیمت دلار می دانند.

حال سوال اینجاست که آیا در سال جدید هم شاهد افزایش قیمت دمپایی پلاستیکی ارزان خواهیم بود یا خیر؟

روند افزایش قیمت تا کجا پیش خواهد رفت؟

برخی از اقتصاددان ها معتقدند که اگر وضعیت قیمت دلار در این کنترل نشود ما شاهد افزایش قیمت قیمت عمده دمپایی پلاستیکی در ایران هستیم.

تمام مسئولین کشور امروز دست به دست هم داده اند تا بتوانند رشد اقتصادی بر وضعیت اقتصادی ایران بدهند که امید است به نتایج مطلوبی برسند.

زمانی که قیمت دلار در بازار افزایش پیدا کند این امر باعث می شود قیمت سایز اجناس هم افزایش یابد در نتیجه کارگران و کارمندان با حقوق پایین دیگر کار نمی کنند و تولیدی مجبور به افزایش حقوق کارگرانش می شود.

حال این کارخانه برای تامین این افزایش حقوق، قیمت محصول تولیدی خود را بایستی افزایش دهد، پس دیدید که افزایش قیمت دلار چطور به صورت مستقیم بر روی قیمت اجناس تاثیر گذار است که قیمت دمپایی و صندل از این موضوع مستثنی نیست.

جهش 5 درصدی قیمت دمپایی و صندل در بازار کشور

راه کار بهبود وضعیت بازار دمپایی چیست؟

یکی از بهترین راه کارها امروز عرضه محصولات ایران به کشورهای دیگر است.

برای کارخانه دار بسیار جذاب است که با قیمت حال حاضر دلار محصولاتش را به یک کشور دیگر صادر کند و می تواند رشد خوبی را در حوزه تولیدی دمپایی تجربه نماید.

در حال حاضر دمپایی پلاستیکی زنانه و مردانه و سایر مدلهای تولیدی در ایران به کشورهای همسایه مانند عراق و امارات و افغانستان به مقدار بسیار زیاد صادر می شود. اما چون تجار این کشورها دسترسی بسیار بالایی به بازار دمپایی و صندل ایران دارند باعث شده رقابت افزایش پیدا کند و تجار مجبور باشند با حاشیه سود بسیار پایینی معاملات خود را انجام دهند.

از این رو بازارسازی برای دمپایی های ایرانی درکشورهای دورتر مانند کشورهای آفریقایی می تواند بسیار جذاب و حائز است و به جرعت می توان گفت یکی از راه کارهای بهبود وضعیت بازار صادرات دمپایی به کشورهای مختلف جهان است.

جهش 5 درصدی قیمت دمپایی و صندل در بازار کشور

آیا مجموعه ای هست که ما را در زمینه صادرات دمپایی راهنمایی کند؟

بله قطعا وجود دارد.

مجموعه تجاری کفش رکاب امروز یکی توانسته با داشتن رزومه ای قوی در تامین نیاز مخاطبین بازار دمپایی و صندل ایران و کشورهای منطقه یاری رسان بسیاری از تازه واردان در بازار دمپایی و صندل ایران شود تا بتواند با تامین نیاز مشتریان خارجی خود برای کشور عزیزمان ایران ثروت آفرین باشند.

شما با یک سرچ ساده در فضای گوگل می توانید سایت رسمی شرکت رکاب را ببینید و در کانال های رسمی شرکت در پیام رسان های ایتا و روبیکا عضو شوید و جدیدترین قیمت ها و مدل های روز ایران رو ببیند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز